Biz insanlar da “Yapabilirim” ve “Kesinlikle yapamam” gibi iki temel duygu var. Kimi insanlarda ilkini, kimi insanlarda ise ikincisini duyup görmek mümkün.

Aslında bana sorarsanız biz insanlar 2 şey haricinde her şeyi yapabiliriz istersek diye düşünüyorum. Bunu uzun zamandır edindiğim gözlemlere dayanarak söylüyorum… Bazı insanlar vardır mesela atletizm olsun aerobik tarzı hareketler olsun vücutlarını çok esnek bir hâlde şekilden şekle sokabiliyorlar. Yada onlarca metre yükseklikten atlayabiliyor veya derin denizlere dalabiliyorlar. Bunu yada bunları sadece birer kişi yapabilseydi derdim ki “Evet, dünyadaki herkesin çok farklı yetenekleri var. Hiç kimse onun yaptığını yapamaz.” Ama öyle olmadığını görüyorum.

Yada farzı misal, görme engelli birinin okumadan yoksun kalmaması. Göremiyor bilemiyor ama okuyabiliyor. Ellerinden kollarından yoksun biri hayatını kalan uzuvlarıyla da sürdürebiliyor bir şekilde…

Aslına bakarsanız bu tarz örnekler çoğaltılabilir hem de uçsuz bucaksız bir şekilde. Ama özetle size şundan bahsedebilirim. İnsanların yapamayacağı 2 şey vardır. Bunlardan biri; yalnızca Tanrı’nın yapabildikleri, diğeri ise; Tanrı’nın izin vermedikleridir.
( İnsanların Yapabilecekleri Ve Yapamayacakları başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 30.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.