Yazar; vatani görevini yapmaya gitmeden önce bıraktığı kalemini, geldikten kısa bir süre sonra yeniden eline alır… 

“Evet, sevgili dostlar… Uzun bir aradan sonra yeniden birlikteyiz çok şükür…" diyerek bir giriş yaptıktan sonra kısa bir duraksama yaşar… Konuya nasıl giriş yapacağını toparladıktan sonra devam eder… “Bu yazımda bir söz kalıbına iki farklı açıdan bakmaya çalışacağım…"

“ ‘İnanılmaz biri' söz kalıbının, genellikle çok beğenilen, hayranlık duyulan insanlar için ‘O inanılmaz birisi…' şeklinde cümlelerde yer aldığına tanık olmuşsunuzdur sanırım… Kimi zaman ünlü bir sanatçı kimi zaman da karşı cinsin hoşlanacağı bir kahramandır bu kalıba nail olan… Onla ilgili heyecan uyandıran duyguların dışa vurumudur bu sözler… Peki bu sorun mu…? Teknik olarak sorun olduğunu söyleyemeyiz… Burada bir sıkıntı yok… Ama…" Yazar yine kısa bir duraksama anı yaşar… Başka birkaç şeyle ilgilendikten sonra yeniden yazısına döner…

“Orda sıkıntı yok ama başka bir yerde sıkıntı var… Yalancı çoban hikâyesini duymuşsunuzdur belki… Duymayanlarınız olabilir diye kısa bir özet geçmek isterim… Köyün hayvanlarını alıp otlatmaya götüren çoban, sürüye kurtların dadandığını söyleyerek birkaç kez köylüleri kandırır… Fakat bir gün, sahiden kurtlar sürünün başına musallat olur ve çoban bu sefer gerçeği söylemesine rağmen yardıma gelmeleri için kimseyi ikna edemez… En nihayetinde sürüden eser kalmaz… Hikâyeden de anlaşılacağı üzere böyle ‘inanılmaz' insanlar da vardır… İşte bu insanlar tehlikelidir… Diğer örnektekiler gibi heyecan uyandırmamalarının yanı sıra varlıkları ile de birçok insanın hayatını kötü yönde etkileyebilmektedirler…"

“Velhasılı kelam siz, siz olun; birilerinin hayatında ‘inanılmaz biri' olacaksanız yada hayatınıza ‘inanılmaz birini' dahil edecekseniz aradaki farka çok dikkat edin… İnanılır biri olmayı ve/veya inanılır birileri ile tanışmayı da deneyin…"
( İnanılmaz Biri başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 29.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.