İkimizden biri ağladığında diğeri ağlamamalı… Sen ağladığında ben ağlamamalıyım… Yada ben ağladığımda sen ağlamamalısın… “Kahkahalarla gülmeliyiz." demiyorum… Ama ikimiz de ağlarsak tebessüm etmeyi unutabiliriz… Mutlu olmak için bir umut bulamayabiliriz… Karanlık anımızdan kurtaracak bir ışığın var olabilmesi için birimiz ağlarken birimiz ağlamamalı…

İkimizden biri düştüğünde diğeri, düşenin yarasını sarabilmeli… Elinden tutup kaldırabilmeli… Fırsatı varken, ikimizden biri; diğerini karanlığa teslim etmemeli… 

İkimizden biri şikâyet ederken, diğeri çözüm üretebilmeli… Çözüm üretebilecek gücü yoksa da dinleyebilmeli… 

İkimizden biri yanlış yaparken diğeri onu düzeltmeli… 

İkimizden biri unuttuğunda diğeri hatırlayabilmeli…

Neşemizi, umudumuzu, sevgimizi, iyi olan her neyimiz varsa onları kaybetmemek için ikimizden biri zayıfladığında diğeri güçlü olabilmeli… İkimizden biri tökezlediğinde diğeri destek olabilmeli…
 
( İkimizden Biri başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 29.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.