Ben, senin hayatındaki bir virgülüm…

Hayatında bir nokta, iki nokta üst üste yada üç nokta değilim… Yada sevincini, ciddiyetini, üzüntünü, endişeni belli eden bir ünlem işareti değilim… Merak ettiğin cevaplar için sorduğun ve de soracağın soruların sonundaki bir soru işareti değilim ben… Ben, yalnızca bir virgülüm hayatındaki…

Benden önce yada sonra gelen kelimeleri bilmem… Yada cümleleri… Ben yalnızca iki kelime arasında bir çizgiyim… Konuşmalardaki tonlamalarını ayarlayabilirim… Hatırlıyorsun değil mi, “Oku, çalış, baban gibi eşek olma." ve “Oku çalış baban gibi, eşek olma." cümlesindeki yer değişimimin kattığı anlamı? Ben; koyduğun yerde hayat kurtarır, beni koyduğun yerde hayat bitirebilirim… Hatırlıyorsun değil mi, muhasebe kayıtlarını tutarken milyarlarca masrafa neden olmamak için beni nasıl titizce kullandığını?

Ben, cümlelerini bitirmem biliyorsun… Ben, cümlelerinin devamını gizlemem biliyorsun… Sadece yazdığın kelimelerin anlamlarına fark katarım… Aslında çoğu zaman gözden kaçırdığın hatta pek resmi bir iş olmadıkça önemsemediğin bir işaretim ben… Beni kullanırken çok dikkat etmelisin çünkü ben bir virgülüm…
( Hayatındaki Virgülüm Ben başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 28.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.