Dostunuzu gömdünüz mü 
Öyle sıradan toprağa değil
Derinliklerine gönlünüzün ...
Hadi gömünde göreyim
Delikanlıysanız 
Ve taşıyın leşini
Bırakmaz ki peşinizi
Yük olacak ya 
Alışmış bir kere
Aman be çekinmeyin 
Delikanlı olun 
Atın be
Bir gece yarısı
Çöplüğüne koca şehrin.

 

*** Hey dalgalar ben onun ismini yazdikca sahiline silip goturuyorsun zalimce. Delikanliysan gel de sil bakalim gonlumdekini ya..

*** Bir bak ne alemler yuklu kahverengi gozlerinde... ve ne anlamlar dokulur bir sende olan o dudaklardaki sozlerde. Al beni o alemdeki dudaklarina ve oyle kalsin nice nefeslerde.

*** Sensizlige marti cigliklari eslik ediyor gecenin karanliginda... Her yanda huzunler kume kume bakildiginda.

*** "Ah sen benim gozumle gorsen !! "... iyi guzel de ; sen gozunle gordugun ayni seye bir cok harika, sonra kotu diyensin. Sasi mi miyopmusun ? Yaniltir insani o gozlerle bakmak. Sen en iyisi git goz doktoruna o bir baksin da oyle gel emi ..

*** Ruhlarimiz sevissin ebediyen.

*** Habersizce alip goturdugun sevda yuklu dunyanda buyut beni. Sakin yetim ve oksuz birakma emi

*** Sen yuregimin militanisin.

*** Ne kadar da cok oldu gideli. Kolum ayagim ... her seyimi aldin da gittin ve kor topal biraktin beni
Bir yuregim kaldi o da aritmi bozuklugunda. Ya onuda al koy yuregine orada yasat ya da gel gitme artik nefes ol yasamima...

*** Sen gidiyorsun diye huzun bulutlari dolasiyor sehrin ustunde. Yurekler bogulmakta gozler bugulanmakta. Oyle bosalacak ki bulutlar sele gidecek her yer. Ve sende eslik edeceksin huzun senfonisine...

*** Birak sevgi spermleri girsin yuregine. Catlamaya yuz tutmus sevgi yumurtalarini dollesin. Bize ait bir sevda cocugu dogur. Tutalim elinden sevgimizle buyutelim omrumuzce...

*** " Bazı kitaplar vardır. Elinizden düşürmez, her okuyuşta bambaşka şeyler keşfedersiniz ya; işte sizde öylesiniz " demiş bir dostum bana. Siz olsanız çok mutlu olup gurur duymazmıydınız ? Ben mi vallahi göbek atıyorum :)))

*** Yüreğim sevgilere örsek; ne olur sanki birlikte sevdamızı örsek.

*** Açmış kollarını koca bir şehir sen geliyorsun diye... Şen şakrak, heyecanlı yürekler. Bak ne özlemler dinecek kanatlarında güvercinlerin. Ve martılar dans edecek dalgalarında denizin.

*** baktim dusundum de senin sadece yazilarima malzeme oldugunu gordum. Tesekkur ederim.

*** " dostum .." dediginde anlamistim zaten rol yaptigini. Cunku o kelime hep yalandir.

*** Senin bakislarin bile uyuyor. o gozlerle bakilsa ne gorulur ki hayalden gayri.

*** Siyah noktalar çıkıyor yüreğimde... Onları da sıkıp temizlermisin bir bir..

( Yaşam Heybemden - 16 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 25.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.