**** Hayaller umutlarin kaynagidir. Onu pes etmeden iyi besleyin.

**** Madden manen verdikleriniz karsinizdakinin degisik tarzi ile size malzeme olmuşsa kârdasınızdır.

**** Amac ve alacaklarina kavusana kadar maske takip iyi gorunenlerin gayelerine ulastiklarinda maskeleri duser.

**** Sayet birileri size surekli bedel odetiyorsa bilinki amaci kendisine bagimlilik yaratmaktir. Cunku sizde verdiklerinizin karsiligini alma pesinde olacaksiniz.

**** Kendilerini allayip pullayanlarin foyalari boyalari silindiginde ortaya cikacaktir.

**** Mitomaniye muzdarip olanlar urettiklerine inanarak vitrin yapma ve gunahlarini gizleme eyleminde olanlardir.

****Dunyayi gezmek gormek; okumak hep okumak ve bildiginizi soylemek, anlamadiysaniz kiymetsizdir.

**** Bir limandan ayrilirken biraktiklarinin hüznünü ,  varacagin yerde ise beklenmenin heyacani ve mutlulugunu hissetmek ne yaman celiskidir.

**** Okçu olmak başka , sadak tasimak baskadir.

**** Gerçek sevdalar ayrı kalışlarda özlem hamuru ile harçlanarak güçlenirken; çıkarlara ve bedenselliğe dayalı olanları yıkılıp gitmeye mahkumdur.

**** Keyif almakla ; mutlu olmak ayrı birer ünitedir.

**** Gozden irak olmak gonullerin testtidir.

**** Umutlarinizi oldurebilirler ama hayallerinizi asla...

**** Asiri sahiplenme duygusu insani yorar uzer ve iliskileri yipratir

**** Aldanmalariniz sizin olgunlasmaniza katki saglar.

**** Umutlarla gittiginiz yer; sayet terk ettiginiz yerde pesinizden ah edenler varsa ve helallik alinmamissa her gun mezariniz olacaktir.

**** Verdiginiz surece benzersiz insan , aksi durumda kotu insan olarak sifatlandirmak sizin degil karsinizdakinin ahlaksizligidir.

**** Bazen bile bile ladeslenirsin ya bu senin unutkan ve aptal oldugunu degil vererek karsindakini mutlu etme sanatindir.

**** Hak etmediginiz halde terbiyesiz ve gaddarca ızdırap yasatanlar; sayet zerre kadar insanliktan nasip almis ise omur boyu pismanlik ve vicdanlarinda sızı ve yara ile sürünerek geçireceklere hayata mahkum olacaklardır..

**** Bir meselede dogru olani bildigi halde sirf kendini hakli cikarmak ve suclulugunu ortbas etmek icin yalanlar ureten ve buna bile bile inanan kisi karektersiz ve ahde vefasizdir. Bu davranisin adi tip dilinde mitomanidir. Boyle mitomanistlerden uzak durmak ve onu cizmek ruh sagliginiz icin elzemdir.

**** Köprüler geçilirken ayıya dayı demek ve geçtikten sonra " AYI " diye haykırmak terbiyesizce bir ahlak zaafiyetidir.

**** " Haddini aştın! " dememek için; karşınızdakine o zemini yaratmamak gerekir.

****Uhdenizde bulunan makam gereği icraa ettiğiniz hizmetlerle övünmek egoistlik ve ukalalıktır.

( Yaşam Heybemden - 15 ---- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 25.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.