SİYASETİN SÜSÜ

 

 Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 25.08.2015

…………………………………………………………….

 

       Sevgili okurlarım; Seçim sürecinin başlaması ile Demirtaşın ağzından bal kaymak akmaya başlamıştı. Ta ki, seçim sonuçları açıklanıncaya kadar. Bu arada “BEBEK KATİLİNE ÖZGÜRLÜĞÜ” de gündemde taşımayı ihmal etmiyordu. Seçim bittikten sonra, mahsum Türk polislerine, mahsum Türk askerlerine, bin bir bahane ile saldırılar başladı ve devam etmektedir. IŞİD’i bahane ederek PKK lılar saldırıları başlatılar. Sayın BAHÇELİ’nin tabiri ile konuşacak olursak, “YİĞİTLERSE IŞİD İLE SAVAŞSINLAR” diyeceğim. Ama yiğitlik nerede, onlar neredeler?  Onlar ancak mahsum Türk Polisini, Mahsum Türk Askerini, pusuya düşürürler. Bütün bilgi ve becerileri bundan ibarettir dersem yanlış olmaz kanaatindeyim. Ülkemizin  akıl pukaraları da bunlara oy verirler, bunlara oy toplarlar.

       Asıl meseleye gelelim. Şimdi  siyasetin  süsüne  bakın; Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip ERDOĞAN “PKK DÜŞMAN DEĞİL” diyor. Peki o zaman düşman kimdir diye kendisine soracak olursak, acaba ne cevap verecek? Türkiye Cumhuriyetine ve Türk Halkına düşman olarak hedef kimi gösterecektir? Bunu çok merak ediyorum. Yaho, düşman gökten inmedi. Bakın ha;  Bu size düşmandır. Dikkat edin diye hiç kimsenin alnında yazılı bir ibare olmaz. Türk Halkına kimler zulüm ediyorsa, kimler cana kıyıyorsa, kimler esnafa, mahsum insanlarımıza  zarar veriyorsa, ülkenin batmasına çalışıp, Atatürk düşmanlığı, cumhuriyet düşmanlığı yapıyorsa, işte düşman odur.

        Son söz ve  sonuç olarak şu sezgiye varılmaktadır; HDP sınıfta  kalsa da, kalmasa da, anarşi faaliyetlerini sürdürecektir. Ülkeye yaptığı, inkar edilmez hizmetlerin sonunda, ülkede kargaşa  yaratıp, Türk halkını perişan eden, cumhuriyetimizi tehlikeye atan bir siyasi parti, ne yazık ki hükümet olacaktır. Haaa; Terör ömür  boyu sürecek mi? Terör devam ederse bir gün bir KENAN EVREN PAŞA elbette çıkar. Sevgili  okurlarım bu yazdıklarım, benim için bir temenni değil, tahmindir. İnşallah ülkemin durumu iyiye gider, inşallah yanılmış olurum.

       Şimdi ülkenin umudu Pr.Dr. Ahmet Davutoğluda. İnşallah son zamanlarda Erdoğan’ın, telaffisi mümkün  olmayan yanlışlara düştüğü gibi, kendisi de başka türlü yanlışlara düşmeye diyorum. Sevgili okurlarım bu ülkede nankörlere kanmayalım. Bakın benim dedem şehit düşmüş, ne yeri belli, ne de mezarı  belli. Allah kötü günleri göstermesin. Öyle bir gün olursa, dil, din ve ırk ayırımı yapmadan, ülkemin insanlarının huzuru ve  güveni için, ben de canımı  esirgemem, Yüce Allah şahidim olsun. Dedemin ismi ile söylenen bir tepe var. Oğuzelinin Tınazdere  Köyünde.  Buradaki  araziyi başkaları kullanıyor. Bundan bizim haberimiz bile yoktu. Bu ülke bu  güzel günlere kolaylıkla gelmedi. Bir zamanlar, vatandaşlıktan çıkarılan vatandaşlarımız, ülkenin nimetlerini çok iyi anladılar. Keşke günümüzde yaşayan şimdiki  nankörler de bunu anlayabilseler diye düşünüyorum. Sevgili okurlarım, bu günlük de bu kadar. Sohbet  köşemde yine buluşalım. Hoşça ve dostça kalınız diyorum.

 

( Siyasetin Süsü başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 25.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.