Bu hafta sonu istanbula gidecektim. Gezip biraz olsun iş stresini atacaktım.Sabah sekiz akşam beş çalışmak çok yorucu oluyor! Babam daha eve gelmemiş Zengiz Kız Fakir Oğlan'ın eski bölümlerini izliyoruz. Gülüp eğlenirken, babam girdi içeri surat beş karış. Sanki dayak yemiş gibi. Televizyonu kapatıp babamı kanepeye oturttuk. Ablam bir bardak su getirdi. Babam sudan bir yudum aldı almadı bıraktı sehpaya.Hepimizin gözü babamın üzerindeydi. Diyeceği şeyleri merak ediyorduk. En çok da annem meraklı gözlerle babama baktı. Babam biraz da kızgın bir şekilde'' kim kapattı televizyonu'' dedi. Ne diyeceğimizi bilemedik. En küçük kardeşimin üstüne kaldı. Ona kıyamazdı. Kardeşim gidip tekrardan açı televizyonu. Babam kumandayı eline aldığı gibi haber kanallarını gezdi. Hepsin de enflasyon'a dair haberler vardı. Derken sonunda bir son dakika haberi gördü. Sekiz şehit daha sonsuzluğa uğurlanmıştı. Babam gözyaşlarını tutamadı. Ben ilk kez babamın bu denli içli ağladığını gördüm. Haber bittiğinde televizyonu kapattık. Herkes kendi odasına dağıldı.

Kendi odama girince, sanki nefesim kesilmiş gibiydi. Penceremi açtım. Akşam ezanı okuyordu. Mehmet Akif'in dizeleri geldi aklıma''  Bu ezanlar ki şahadetleri dinin temeli. Ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli'' Ezan bittikten sonra çekmeceden kağıt ile kalem çıkardım. Ve bu satırları yazdım. İçim titreyerek. İçimden bir şeyler giderek...

''Son dakika haberi; İnsanlık kurban ediliyor bayram arifesinde...''

20.08.2015
( Son Dakika Haberi başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 21.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.