-----------  Bizi  yönetenler------------
1- Atatürk  g i b i  ol kazan,............ 7- Abdullah mı ? daha  taze,
    İnönü  gibi  a z  h a r c a..................Arabistandır  y e l p a z e.
    Veysel  gibi, ol tek ozan .................Seçmen dersen,nohutzade
    Sülü g i b i girme borca!..................Ay-yıldıza b a k a r horca.

2- Özal gibi,  düzen  bozma!.............8- Bahçeli'de,m i l l i  cilik, 
     Erbakan gibi,  çok azma!.................Sağsol derken,bitti dirlik.
     Evren gibi mezar kazma!.................Çok h a y a l i seferbirlik
      Dünyan sana, olur darca.................Yapılsa da d e ğ i l  kârca.

3- Adnan  gibi,  fazla  atma!..............9- Yurt  severi,  katlederler
     Tayyip gibi vatan satma!...................Yönetenler  pes  ederler.
     Makam  için, dini  tutma!..................Yılmaz g i b i gevelerler
     Ezilirsin,  ç o k hünharca...................Davranışlar hep tekfurca.

4- Türkeş gibi kan dökme ha!...........10- İthal e d i l e m e z lider, 
    B e l  bağlama,Fethullah'a!..................Keseyi  dolduran  gider.       
    Çok k i r l i l e r gelir daha,..................Seçecekler  aferin  d e r.
    Baykal sağlam, değil sırca...................Sorumluluk bilmez arca

5- Bayar azgın, b i r  militan,..............11- Demokrasi   ç i ğ  börektir,
    Cepheye bölündü v a t a n.....................Hazmetmeyen,dar yürektir.
    E c e v i t 'e d e s e n  utan.....................Sanmam u l u s tek bilektir.
    S o l  e l i y l e a t a r fırça......................O l a m a z da sağlam sırça.

6- Sezer ö z e l, sessiz  t a ş ı,...............12- Her  seçmenin, görüşü var,
     Ağar  t e r ö r  e l e b a ş ı.......................Siyasetçi, m a k a m   arar.
     Cemâl Gürsel, sır kardaşı.......................Ç i l e sever f u k a r a l a r
     Fakirdi d ö v i z ve  kurca. .....................Huzur dersen, yakar korca.

******************1478*****************29/ 01/ 2008********
     
 
( Türküm Diyorsan başlıklı yazı Özçiçek tarafından 6.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.