Bu gidişle olmaz koalisyon

Karşındakinde yok ki adaptasyon             (uyarlama)

Bende var diyor yok ki diyor akreditasyon     (Uyum)

Ondan sonra diyor kurulmuyor koalisyon

Koalisyon koalisyon

Karşıda yok delegasyon                                (temsil etme)

Bu gidişle siz toplantıya verin son

 

Karşıdakinde var aberasyon                                 (sapma)

Kendi vermez ister adisyon                                     (hesap)

Milletin kararına saygı duymaz yapar ampütasyon   (organı kesip çıkarma)

Birde utanmadan gizlice yapar asimilasyon                (kimlik yok etme süreci)

Koalisyon koalisyon

Karşıda yok delegasyon                                                    (temsil etme)

Bu gidişle siz toplantıya verin son

 

İşi güçleri deformasyon                                                      (biçim bozma)

Bunlarla yapılmaz koalisyon

Yaşadıkları zaten depresyon

Bilmez yamuk yürür birde bilirim der dekorasyon

Hepsi birlik olmuş yaparlar derogasyon                                   (Aykırılık)

Koalisyon koalisyon

Karşıda yok delegasyon                                                          (temsil etme)

Bu gidişle siz toplantıya verin son

 

Yaptıkları iş hep fason

Yanında görmez derler kim o Arson                                           (kundakçılık)

Hep isterler beklerler benison                                                         (Kutsama)

Bu gidişle kurulmaz hiç koalisyon

Milleti sanırlar hayvandan bizon 

Sözleri seçerler eylerler hepsi caparison                                           (süslemek)

Koalisyon koalisyon

Karşıda yok delegasyon                                                                 (temsil etme)

Bu gidişle siz toplantıya verin son

 

Kul Mehmet’im beklemeyin der koalisyon

Sonumuz onlar gibi olur yaşarız depresyon

Her şeyimiz bir anda olur deformasyon

Bu gidişle siz toplantıya verin son

 

 

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

 

Not: Resim internet'ten Alıntıdır.

( Koalisyon Koalisyon başlıklı yazı kul mehmet tarafından 5.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.