Bir Damla Sen'im

Bir damla sen kolyesi aldım. Kalbimin ipinin içine yerleştirdim onu. Kolyenin ucunu ölümün düğümüyle bağladım. Belki gelir, bunu boynuna takarsın diye. Gözlerime bir daha... güzel gelesin diye. 

Olmadı. Takamadım boynuna o kolyeyi. Sevemedim seni, kalbimle. Avucumun içinde sıkı sıkı tuttuğum bir kolye var. Sarı İris taşlı, Krizantem kokulu... Desenlerin keskin yanı avucuma batmış, ellerim kana boyanmış. Umurumda olmadı. 

Sen gelmedin ya, umursamıyorum hiçbir şeyi. İlk gün karşıma gelmemeyi diledim. Neden mi? O ilk gün sen gelmedin ya... Cafeye gelmedin ya. Benim için sen, bir damla kadar kaldın gözümde. Seni tanıdığım ilk gün, diye bahsettiğim günler bitti. Aslında onlar hiçbir zaman olmadı. Gözümde yıldızlarla süslenen bir hayalden başka bir şey olmadı. 

Seni ilk gördüğüm gün, seninle sevgili olmayı hayal ettim. Elini tutmayı... Gözlerini gözlerimle buluşturmayı... Dudaklarımla dudaklarını sevmeyi... Hiçbirini yapamadım. Hepsi hayaldi, gerçekten yapamadım. Olmadı. İzin vermedin. 

Yazılarım kısalıyor, sevdiğim... Uzun sayfalarla süslemek, istemiyor canım. Beynimden karalayabileceğim son hece kalana dek, yazacağım bu küf kokulu kağıtlara. Sonrası ise... Yoluma ölüm gözükecek, sevgilim. O güne kadar... Görüşürüz.

Sadece Yağız


*****


Bir Damla Sen'im,

Çok pişmanım, Melisa. Hem de çok... Çok pişmanım. Keşkelerimi sığdıramadım sana. İyikilerimi dolduramadım geleceğine. Hayallerimi kucağına dizemedim. Aşkımı sana vermeyi beceremedim. Ben, adi bir herifim. 

Yüzünü görmeyi bile.. hak etmiyorum. Ne yapmam gerektiğini bilemez hale geldim. Delirirsem... Kafayı sıyırıp kendi kendime konuşursam... Şaşırma İris gözlü Melisa'm.

Sadece Yağız.

( Bir Damla Sen - 4-5 başlıklı yazı LunaSecret tarafından 30.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.