İşim olmaz üç beş kuruşluk veya üç beş günlük süren sevdalardan gözüm, sevdin mi bir ömür boyu seveceksin gülüm, yolun çıkmaz sokaklara, mahallere, şehirlere çıkmayacak gülüm bunu böyle bil öyle sev beni... Deriz ya hani ama dünya sevgisi ile sevmeyeceksin öyle seversen mutluluğun tadına varamazsın, gönül denilen aşkın dergâhına iman ile varalım der isen işte o zaman gerçek mutluluğu yaşarsın. Her kavgada gönül kırmaz ve yıkmazsın, kadir kıymet bilir öyle seversin. Hem iman olursa gönül denilen aşk’ın dergâhında cümle insanları seversin, Aşk’ı yaratan yüce Rahman’a secde de her daim şükür edersin. Önüne gelene gülümseyerek verirsin selam, aşk sözlerini iman içine katarak eylersin kelam, cümle gönülde işte yaşar ne güzel İslam.

Sevdin mi gönlü kanatmayacaksın, kanayan yara geç kabuk bağlar ve acısı bir ömür boyu dinmez... Gönül kuşuna müdahale etmeyeceksin naziktir uçtu mu kırıldı mı, uçar gider bir daha geri dönmez, bunları bileceksen gel güzel gönül denilen aşkın dergâhına...

Bir ikindi gölgesi, bir nefeslik an denilen ömürde aşkın çiçeklerini açtıracak isen, soldurmadan yetiştirecek isen, secde ile ruhunu arındıracak isen gel gülüm gönül denilen mutluluk ile güldüren aşk'ın deryasına...

Gönlünde şükür ile Elhamdullillah var ise gel gülüm, iman deryasına beraber dalalım, gözlerde yaş yerine mutluluk pırıltıları açtıracak isen gel üç günlük dünya evine. Emanet olan gönül sandalında gülücükler ile güleceksen gel gülüm, sen gelirsen bunların hepsini bulacaksın gülüm seni seven gönlümde gülüm...

Kul acizlikten, çaresizlikten, zayıflıktan, fakirlikten, sevgisizlikten gelen fırtınalı halleri gönülleri iman ile aşk ile severek sararak aciz kaldığın hallerden dolayı ister istemez iman ile aşk var yüreğinde Yüce Rahman’a namaz, secde, dua ile yönelip ondan medet umar. Yol, işaret, yürümek varmak ve bilmek ve kavuşmak, kavuşturmak… İman eden Kulun  eli,  merhameti, ihsanı, kudreti, ilmi, rahmeti ve iradesi büyük olan yüce Rahman’a ulaşan yolda yürümesi gönül denilen aşkın dergâhına iman ile doldurması ne kadar güzel…

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

( Gönül Denilen Aşkın Dergâhına İman İle Varalım başlıklı yazı kul mehmet tarafından 27.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.