Türkçe açılımı; “Irak-Şam İslam Devleti” olan, bu adını herkesin farklı telaffuz ettiği güdümlü ve İslam kılıfına büründürülmüş korkunç ve tehlikeli terör örgütü, başta bölgemizdeki Müslümanlar olmak üzere insanların ve insanlığın baş belası bir hâl almıştır!..

 

Böylesine vahşi bir örgütün, kelime anlamı barış olan İslam ile anılması son derece rahatsız edicidir!..

 

“Sizinle savaşanlara karşı Allah yolunda siz de savaşın. Ancak aşırı gitmeyin. Çünkü Allah aşırı gidenleri sevmez.”(Bakara, 190) ayetinde Yüce Rabbimiz savaşta olsanız bile haddinizi aşmayın buyuruyorken; gafilleri aldatmak için İslami ritüelleri kullanmak suretiyle akla ziyan, insanlıktan uzak ve vicdanlara sığmayan nitelikte eylemler gerçekleştiren bu adını ne anmak ve ne de duymak istemediğimiz terör örgütünün mantıklı bir izahını yapamıyoruz!..

 

Maksat nedir?

Dava nedir?

Bunca vahşet, katliam, cinayet ve infaz ne, niçin ve kimin için yapılmaktadır?

 

Bu örgütün içerisinde Yahudi, Hıristiyan, Ermeni, Budist ve ateist elemanların olduğunu da biliyoruz!.. Zaten o infazları Müslüman olan asla yapamaz ve böyle bir şeye kesinlikle yeltenemez!.. Çünkü İslam Dini Allah’ın gönderdiği mükemmel dindir!.. Yani İslam, insanı yaşatmayı önemseyip öncelemektedir!... Şöyle ki:

 

“…“Kim, bir insanı, bir can karşılığı veya yeryüzünde bir bozgunculuk çıkarmak karşılığı olmaksızın öldürürse, o sanki bütün insanları öldürmüştür. Her kim de birini (hayatını kurtararak) yaşatırsa, sanki bütün insanları yaşatmıştır. Andolsun ki, onlara resullerimiz apaçık deliller (mucize ve ayetler) getirdiler. Ama onlardan birçoğu bundan sonra da (hâlâ) yeryüzünde aşırı gitmektedir.”(Maide 32)

 

Mesele İslam davasıysa; İslam’ın bu terör örgütün gerçekleştirdiği eylemler gibi bir eyleme cevaz veren ne  bir emri ve ne de bir uygulaması asla yoktur!.

 

Yukarıdaki ayet meseleyi veciz bir şekilde özetlemektedir!..

 

Hiç kimse cihad farizasını kafasına ve egosuna göre yorumlayıp bir takım anlamlar yüklemesin!..

 

Kitap ve sünnet ortadadır, İslam tarihi bütün yönleriyle bilinmektedir!..

 

Uzun süre Ortadoğu’ya değişik bahanelerle çöreklenen ABD ve İngiliz ajanları ve sömürgesi zaman zaman farklı isimlerle bir takım örgütleri doğurup, besleyip büyüterek fitne, fesat ve nifak hareketlerini kendi kukla yöneticileri tarafından idare edilen Müslümanların içerisinde piyasaya sürmektedir!..

 

            Önceleri adı el-Kaide olan örgütten olma  bu malum melun örgüt son zamanlarda her taşın altında(n) çıkmaktadır!..

 

            Bazı beyinsizlerin, “Sünni İslami örgüt” olduğu düşüncesiyle  bunların tuzağına düşerek gruba dahil olduklarını ve bir daha çıkamadıklarını da biliyoruz!..

 

            Asıl amaçları ister mezhepsel strateji, ister Sünni bir devlet kurmak, ister zengin yeraltı zenginlikleri, ister İran’ı saf dışı bırakma taktikleri, ister Kürdistan’a zemin hazırlamak olsun, ister üst akıl denilen Siyonist ideolojinin “Arz-ı Mev’ud” ekseninde Müslümanları bölüp parçalayıp BİP’e katarak yönetme taktiği olsun külliyen lanetlik bir oluşum, girişim ve projedir!..

 

            Arka planda bilinen ve bilinmeyen herkim varsa da; belki onlar kendi görevlerini yapıyorlar!.. Peki nüfusları iki milyarı bulan İslam ümmetine ve  başlarındaki işbirlikçi hainlere ne demeli bilmem ki?.. Acaba laneti bizimkiler(!) mi, yoksa onlar mı hak ediyorlar?..

           

            Ey Müslümanlar!

            Hani Müslümanlar bir bedenin organları gibiydi?..

Hani Müslümanlar tek bir ümmetti?..

Hani ahirete (hesap-kitaba) inanmak imanın şartlarından biriydi?..

Hani cihad Allah’ın kesin bir emriydi?..

Hani komşusu açken tok yatan bizden değildi?..

Hani iyilik emredilip kötülük yasaklanacaktı?..

Hani namaz insanı her türlü fuhşiyattan, aşırılıktan, münkerattan ve kötülükten alı koyuyordu?..

Hani ayrımcılık , bölücülük yapan, ırkçılık yapan bizden değildi?..

Hani Müslümanların en önemli özelliklerinden biri de infaktı?.. Modern Dünyada(!) açlıktan ölenlerin hesabını kim verecek ey Karunlaşan, Firavunlaşan, Belamlaşan, Nemrutlaşan ve tamamen dünyevileşen zavallılar!..

Ey Müslümanlar, imtihanlarınızı birer birer kaybediyorsunuz, farkında mısınız?..

 

Gelelim ülkemizin sınırında olanlara:

 

Türkiye ne zaman ki, bölgede bir güç olamaya başladıysa; birileri hiç boşluk vermeden içerideki işbirlikçileriyle sinsi planlarını hemen devreye sokmuştur!.. Bunu yaparken de mevcut hükümete olan öfkesinden dolayı çok talihsiz açıklamalarda bulunmak; ortalığı, kışkırtıcılık yaparak germek ne vatanseverlikle, ne Müslümanlıkla, ne vicdanla ve ne de insanlıkla bağdaştırılamaz!..

 

Sevelim-sevmeyelim, oy verelim-vermeyelim, beğenelim-beğenmeyelim her ne ise de bu ülkenin bir yönetimi var!.. Burada söz konusu olan hükümetin(yanlışıyla-doğrusuyla) şundan-bundan olması meselesi değildir ve olmamalıdır da, mesele vatanın birliği, bütünlüğü, milletin dirliği, huzur ve barışı meselesidir!..

 

Eğer biz ülke olarak Suriye bataklığına düşersek çıkmamız çok zor olacaktır!.. Kendimizi muhakkak savunalım ancak bunun bir tuzak olabileceğini hiç unutmayalım!.. Hamasete gerek yok!..

 

Aslında düşmanın nihai hedefinin Türkiye’yi bölmek ve parçalamak olduğu bilincini taşımalıyız!.. Büyük bir oyun oynanıyor bölgemiz ve ülkemiz üzerinde!.. Dolayısıyla siyasi, mezhepsel ve ırksal kısır çekişmelerden son derece uzak durmalıyız!..

 

Yazık olur bu memlekete, yazık olur bu cennet vatana, yazık olur milletimize!..

 

Vakit birlik, beraberlik ve kardeşlik vaktidir!.. Zira hainleri ne Allah, ne tarih ve ne de insanlık affeder!..

 

Temennimiz bu sancıların, coğrafyamızda kalıcı huzur ve barışın müjdecisi olmasıdır!..

 

 MFK

( Işid-daeş-deaş-daiş Ne İş? başlıklı yazı MFK tarafından 26.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.