**** Mesnetsiz, mantıksız mazeretlere sığınmak komikliktir.


**** Karşınızdakini sözlerinizle düşündürmek hüner ister.


**** Gerçek dostunuz varsa o manevi sponsorunuzdur.


*** Gercek dost sizi hisseden ve hızır gibi yetişendir.


**** Karşılıksız sevgileri yasamaktan korkmayın. Onlar sizi güçlendirir ve pişirir.


**** Mazeret üretip sığınmaktansa açık ve dobra olmak daima makbuldür.


**** “Cinsiyetinizi kullanacaginiza insanliginizi kullanin


****Cinsiyet avantajı kullanılarak elde edilen başarılar kalıcı olmaz.


**** Fikirler ve duygular zamanla degişebilir. Ancak vaad ve verilen sözler yerine getirilmelidir.


**** En maliyetsiz şey kibar narin ve nazik olmaktır. Çünkü getirisi muhteşemdir.


**** Yaşlanmak artık hayatı eyvallahsız yaşamaktir.


**** Mutat günler geçer gider . Mesele onu her güne tasiyabilmektir


**** Doğum tarihi bu, ölüm tarihi şu diye yazar mezar taşlarında. Ya aradaki zaman ? İşte o da alt tarafta !

*** İki derede bir arada kalmaktansa birine yürüyün ; ya batar ya da çıkarsınız.


**** Dar ağacıdır dünya. İp boynunuza takılmasın istiyorsanız insan gibi yaşayınız.


**** Duruşunuz, konuşmanız ve susuşunuz kristal olsun.


**** Bir gün unutulmuş hayata başlamak nasip ise; hani şu karanlıkları bulayan renkleri unutmayın asla.


**** Bir kimseye üzüldüğünü, kırıldığını öfkelenmeden belirtmenin anlamı sitem etmekse; neden çoğumuz sitem edilmekten nefret ederiz ki ? Yani üzüntüyü , kırgınlığı kafa göz kırarak, küfür ederek mi anlatmalıyız ?




-**** Hala aglasip durmakta bebek seslerinde martılar. O kadar yasanmışlıkların  özlemi belki de hüznü var  kanatlarında. Egilip denizin dalgalarina bir yudum su ve ibadetin telaşı  çığlık çığlığa. Oysa beklenirdi uykusu huzur umudu ile sahilde. Aglasirlarken gokyuzunde ki maviliklerde ...

***** Hayallerimin dokunulmazlığı vardır. Masallarımı kendim yazar ve oynarım.

***** Nice sabahlar kadar da kal benimle.

***** Iyi geldi herşey seninle ömürlük sevda konturü  yükledin yüregime.


 

Seni bekliyorum nicedir
Gel artık gel !
Yanına al gözlerini
Unutma ellerini
Kokunda gelmeli seninle 
Özlemden çatlayan dudakların
Saçlarında meltemler
Buram buram...
Gel işte gel
Tepeden tırnağına

Her şeyinle.


( Yaşam Heybemden --13 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 21.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.