Hikaye / Anı Hikayeler

Eklenme Tarihi : 19.07.2015
Okunma Sayısı : 1905
Yorum Sayısı : 0

Abiyim dedim hemen ben çekildim konuşma mesafesinden uzaklaştım çocuk ne oldu bilmiyorum ama benim felaketim  olmuştu o gün... Bana zehir etti  günümü o oğlanla konuşan senmisin. Anam hiç benimle konuşmuyor önden önden gidiyor çeketinide yarım omuzuna atmış öylece yelliki beni orada elinden gelse öldürecek...
Kızılay`ın    o  ağustos sıcağıda hiç çekilmez beni hemi korku hemi sıcak hava derken kızım ölümün geldi işin yoksa ... uğraş dur bu abiyinle...
 Kendisi birazda bize ters düşerdi fikir olarakta o sınava nasıl geldi bende anlamadım. Otobüse bindik  Ankara Mamak`a   doğru ilk konakladığımız eve gideceğiz diğer ablamda aynı yerde birleşecektik  ayrıcada konukladığımız ailenin kızlarıda sınava bizimle beraber girmişti hep birlikte aynı yerde buluştuk onlarda şahit oldular bu abiyimin ters hareketler sergilemesine... Bana  göz ettiler birşeymi var diye ben yine aynı konudan bahsediyordum...
Olacak gibi değil beyin arızası gibi bir şey...
 Ablam ne oldu buna acayipleşmiş bende durumu anlatıyorum aynı yukarıda dediklerimi hemde kendime moral veriyom inşallah biraz anlayışlı olur bunun kafasının bu kadar dar olduğunu ne bilirdim... Onunla o sınava gittiğime bin pişman oldum täki konukladığımız evdede sürdü bu dargın tavırları ne kadar üzücü...
Her defasında konuşuyorum bana hiç cevap vermediği gibi ağzını bıçak açmıyordu hırsından heran patlayacak otomatik tüfek  gibiydi...  Artık elindeydim!.   Nasıl bır anlayışsa... 
Oysaki ailem çok çağdaşdı,  onada yüklemişlerdir o duyguları ama genede kendisi dış çevreyle çok içli dışlı olduğu için  çılgın  birazda cahilce tavırlar sergiliyordu. Çevreden aldığı huylarını bana  uyguluyordu. Ailemiz teloranslıydı diğer ailelere nazaran herkes dinlenir sözü alınırdı... 
Abiyim bu tavırlarını  täki evimize gelene kadar  sürdürdü..   Babama anlattım bu konuları böyle böyle oldu  bana tavır sergiliyor hiç anlamış değilim dedim..  Babam çok anlayışla karşıladı kızım täbiyiki siz okullusunuz ilerki hayatdada bir sürü insanlarla karşılaşacaksınız gayet normal senin okullu insanlarla konuşman!.  Öylecede anlatdıktan sonra rahatlamıştım  dargınlık meselesini  üzerimden o kocaman yükü attığımın sevincini Babamla konuşarak sonuca bağlamıştım. Abiyim daha tavır yapmakta kararlıydı neden hiç anlamamıştımda?..
 Bayağı bir zamandan sonra normal olmuştu...
Şimdi onunda cenazesine bilene gidemedim bu gürbetlik denen beladan toprağın bol olsun!..  Tüm  geçmişlerimin mekanı cennet olsun..  Kendisi   güya beni koruyormuş sanki benim aklım yok. Unutamadığım bir günümdü bende bunuda iki satırlada olsa atlamadan geçmek istemedim...  Anadolu erkegi modeli buda  benim  Abiyim....


07 / 12 / 2014 .
Wederath`dan Dönüş Korkmaz...


( Anadolu Kadınıyım ( 2 ) . başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 19.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.