**** Sahnede bir oyun ; seyreder durursun. Oysa dışındadır , ardı sıradır devam edecek olan ve sen işte orada baş oyuncusun.

 **** Bir yelkenliye binip ; okyanusa açılmaktır yaşamak kürek kürek.

**** Yaşadıklarımız düşüncelerimizin eseridir.

**** Hep kendimizden ne var ne yoksa ; işin yoksa sabaha kadar çarp, böl, çıkar,topla .

**** Sabır ve tahammülün olağanüstü gösterildiği evlilikler de eşler zamanla çok kalıcı bir bağa sahip olurlar.

**** Hangi sahada olursa olsun; ümidi olanlar yaşamaya devam ederler.

**** Bazı sevdalar ; acımasız, inatçı, vazgeçilmez ve ölümsüzdür.

**** Zaman mefhumunun sonu yoktur.

**** Sevdanın ne rüzgarı olur ferahlatıcı; ne de gölgesi.

*** Onlarca yıl ki sevdaya teninizin ıslandığı bir gece bedeldir.

**** Derinliklere inmedikçe kazınız; satıhtakilere aldanırsınız.

**** Sevdalar delikanlı yürek ister.

**** Sille tokat ve mermiden daha etkili ve kalıcı olan ; okkalı sözleri gediğine oturtmaktır.

**** İnsana en yakın olan şey ölümdür.

**** Ölüme hep bir vardır.

**** Sevginin hissedilemediği evliliklerde mutluluk hayaldir ve gözler başka yerlere odaklanır.

**** Kara, kapkara çiçekler dolu etraf. Onları nasıl göreceksiniz ki karanlıklar da .

**** Namus ve şeref, onuru için bu adi dünyanın her sahadaki argümanları ile dürüstçe savaşanlar; yuvalarına mağrur, muzaffer kumandan olarak dönerler.

**** Bir yerlerden yarım bıraktığınız bir şiir geçerse elinize; sonunu artık mutluluk dörtlükleri ile kapatamazsınız.

**** Beden dilinizle ve sesinizin tonunu yerine göre değiştirmelerle daha etkili olabilirsiniz.

**** Otoriteye tabi olmak ve karşı gelmemek doğuşla birlikte başlar. Onun içinde anne baba daima otorite olarak kalır.

**** İnsan beyni ; olumsuz ve menfi olan şeyleri üretmeye daha çok yatkındır.

**** Sancıları gecenin ; ne sahtekarlıkları doğuruyor tanyeri de ; göz oluklarında çeşme gibi damlalar hüzün hüzün. Çıplaktı artık sevdalar, gerçekler ortada işte bu gün...

**** Beyin gerçekle hayal edilerek yollanılan arasında ayırım yapmaz. İşte ondandır ki hayallerimde hep sen varsın .



 *** Görmesem de ; rüzgardaki yosun kokuları getiriyor denizi ve peşi sıra mavilerden seni.

**** " Az önce ayrıldı " diyorlar nereye gitsem; kime sorsam . Bomboş ya onun için tüm şehirler, evler, oteller... Haydi ver bir duble viski buzu bol olsun barmen. Erisin gitsin sevdam !

**** Sevdanın en harikası yüreğimde, özlem ışıkları gözlerimde; fırtınalar var saç diplerim de her mevsime dair tutkularla bir dilenci yakarışların da kapındayım , açsana !

**** Seni bekliyorum ne zamandır ; gözlerim hala kapalı.

**** Ne kadar uzak olursan ol. Aramaya devam ettikçe seni hiç fark etmez ki.

( Yaşam Heybemden -- 10 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 4.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.