AKLİSE NEDİR?        

 AKLİSE; Zulmü alkışlamayan, zalime boyun eğmeyen, gelenin keyfi için geçmişine sövmeyen, hatta biri ecdadına saldırdı mı onu yerle yeksan eden, yanından kovan, mazlumu seven bir liderin izcilerinin teşkilatıdır!         

AKLİSE; Kerpetenlerle surun dişlerini söken, dağların gövdesinde gemiler kaydıran, düşman cephesine tek başına giren komutanların, askerlerin, yiğitlerin fedakâr Asım’ın nesli liselerin teşkilatıdır!

AKLİSE; Cehennem olsa göğsünde söndüren, bildiği hak yolda dönme bilmeyip yürüyen, cephesinin sinesinde imanı bir, sevinmesi, acısı, gayesi aynı vicdanı bir, cihan yıkılsa da cephesi dahi sarsılmayan Akif’in;        

‘’Kim var!’’ diye seslenilince, sağına ve soluna bakmadan fert fert ‘’Ben varım’’ cevabını verici, her ferdi ‘’Benim olmadığım yerde kimse yoktur!’’ duygusuna sahip bir dava ahlakını parıldatıcı bir gençlik... diyen ve ‘’Bir buçuk asırdır türlü buhranlar içinde yanıp kavrulan ve bunca keşfine rağmen başını yarasalar gibi taştan taşa çalarak kurtuluşunu arayan batı adamının bulamadığı, Türk’ün de yine bir buçuk asırdır işte bu hasta, batı adamında bulduğunu sandığı şeyi, bu mübarek oluş sırrını her sistem ve mezhebe, ortada ne kadar illet varsa hakikatinin İslam’da olduğunu gösterecek ve bu tavırla yurduna, İslam âlemine ve bütün insanlığa model teşkil edecek bir gençlik...” diyen Necip Fazıl’ın düşüncelerini düstur edinen liselilerin teşkilatıdır!          

AKLİSE; Zalimin kölesi, uşağı yada ta kendisi insan müsveddelerine karşı Elif gibi dimdik, yüce Mevlâ’nın huzunda vav gibi eğilip bükülen bir şahsiyetin, göğsünde vatan sevdasının ateşi olan, millete efendi olmaya değil hizmetkâr olmaya geldik diyen ve bu uğurda sesleri dahi kısılan, Osmanlı’nın has kültürünü, milli ve manevi değerlerimizi damarlarında taşıyan, hal ve hareketlerine yansıtan, tüm zalimlerin düşmanı, mazlum  dünyanın dostu  olan buna bağlı olarak emperyalizm kurbanı herhangi bir Müslüman ülkeye ziyaret  maksatlı gittiğinde yerli  halkın onu sevinç  gözyaşları içinde karşılayarak miting yaptıkları, Türkiye’nin İslami değerlerine sahip çıktığına  ilişkin seyir verdiği için İslam dininin lideri olarak görülen bir liderin izinden emin adımlarla yürüyen bir teşkilattır.           

AKLİSE ALTIEYLÜL de; bu ideolojiye kefenini giyerek liderine sahip çıkan samimi bir teşkilattır. Bizim düşüncemiz şudur: AK PARTİ GİDERSE TÜRKİYE GİDER. TÜRKİYE GİDERSE İSLAM GİDER. İSLAM GİDERSE GİDECEK HİÇBİR ŞEY KALMAMIŞ DEMEKTİR!  
   
Delikanlım işaret aldığın gün atandan,   Yürüyeceksin millet yürüyecek arkandan. Sana selam getirdim Ulubatlı Hasandan!     Sen ki burçlara bayrak olacak kumaştasın, Fatih’in İstanbul’ fethettiği yaştasın!     

Bırak bozuk saatler yalan yanlış işlesin, Çelebiler çekilip haremlerde kışlasın, Yürü aslanım, fetih hazırlığı başlasın.         Yürü hâlâ, ne diye kendinle savaştasın,
Fatih’in İstanbul’u fethettiği yaştasın!

( Aklise Nedir başlıklı yazı Bilal DÖNMEZ tarafından 2.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.