**** Geçmişiniz onurlu, erdemli, haysiyetle dolu ise; yaşlandığınızda mutlu olmamanız için bir sebep yoktur.

 

**** Dürüst ve yüksek karakterli iseniz ; mutluluk içinde yüzersiniz.

 

**** Aşk masalları neden hep yeniden yazılır ki... Alt tarafı masal ise !

 

**** Her ahvalde umutlu olmak; çaresizliğin panzehiridir.

 

**** Her şeye rağmen umutlarınızı muhafaza etmek, genç kalmanın sırlarından biridir.

 

**** Düşlere sıkı sıkıya sarılmak, yaşanacaklara davetiyedir.

 

**** Mutlu ve başarılı insanlar; düşüncelerine hayatiyet kazandırmayı başarmış olanlardır.

 

**** Aslında gönülden gönüle düz ve kestirmedir yollar.

 

**** Yüzüstü yatmak yerine; doğrulun temaşa edin olup bitenleri.

 

**** Sevinçleriniz bol iken ; acılarınız yoksa kıymeti kalıcı olmaz.

 

**** Keşke yaşın getirdiği zeka ve tecrübeye ; bedenimizde eşlik edebilseydi.

 

**** Her kişi ; şahsi mutluluğunun yaratıcısı ve mimarıdır.

 

**** Bu çirkef ve rezil dünyayı , çekilir ve yaşanılan kılan aileniz yanı sıra nezih insanların varlığıdır.

 

**** Saygı ve ruhsal bağla temeli atılmayan sevda kuleleri; yıkılmaya mahkumdur.

**** Teşekkürlere boğulmak, mahzar olmak olağanüstü bir mutluluktur.

 

**** " Bana kattıklarından dolayı teşekkür ediyorum... " diyebilen birileri varsa; işte asalet, vefa , onur ve mutluluk oradadır.

 

**** Müsamahaları suistimal ; menfi karakter tezahürüdür.

 

 

 

 

 

Bir öpüşmeye başlanılsa hiç bitmeyecek sanki sevişmeler.

Bir sıkımlık canın var; bir öpüşte ölecek kadar.

Yıldızlar alabildiğine çoktu yürüdüğü kaldırımlarda. Nasıl düşmüşlerdi gökyüzünden ; bir türlü anlayamadı ve yürüdü gitti mırıldanarak üstlerini çiğneye çiğneye...

Gece geldiğinde ; denizler yükseliyor dalga dalga.

Çok sevince; neden avucumdan kayıp gidecek gibi endişe ve evhamlarım artar ki.

( Yaşam Heybemden --- 9 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 1.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.