Çoraklaşmış bir gönül, ancak Kuran ile Sünnet ile yeşerir.


Yönünü kaybetmiş bir ömrü sürdüren kulun yönünü, ancak Kuran ve sünnet yeniden doğru yola yön verir, başka yön zaten yönünü kaybettirmiştir.

 

Göğsünde yeşeren dert sıkıntı ve fikirsizliğine, ancak Kuran ve sünnet merhem olur, ya alır sürtersin ya da çekmeye devam edersin

Düğmesi ve yuvası sökülen ömrü, ancak Kuran ve sünnet ile yeniden yuva açılarak düğme dikilir önü kapatılabilinir.

Hasret prangası ile yanlış fikirlerin altında mahkûm kalan fikirler, ancak Kuran ve Sünnet'in Vuslat fikri ile özgürlüğe kavuşur.

 

Zihninde, zihinsizlerin fikri geziyorsa hiç hayal kurma, yok olmaya mahkûmdur ve gerçekleşmesi de imkânsızdır. Ne zaman Kuran ve sünnet fikri ile olursan tüm hayallerin gerçekleşir.

 

Peşinde yol bulmak için gittiğin iz, ayağı kendisine ait olmayanın ise hiç peşinden gitme, kaybolmaya mahkûmsun... Ayakları ve adımları fikirleri kendisine ait bir ayağın izleri ise takip et kaybolmazsın hiç.


 

Ah azat olmayı yanlış fikirlerin batağında arayan ve batağa saplanarak bekleyen kul, Rabbin sana gönderdiği nur Kuran peşinden ayrılma demişti, sen ayrıldın şimdi özgür değilsin ve sancısını çekiyorsun... Anlaman lazım şimdi, haydi yönünü çevir Kuran'a daha ne bekliyorsun bataklıkta bekleyen kul.

 

Ellerinde vebal ve vebalin izini taşıyan zalimler, sizi ancak cehennem pak eyler...

 

Toprakta yetişen beyaz papatyalar kadar tertemiz ve mis kokan çiçekler gibi olan insan ömrünü çiğneyenler, zehir damlatan zalim, damlattığın zehir ile öleceksin soluksuz ve cehennem ateşi seninle harlanacak sönene ateşi seninle alevlenecek, sen bağırdıkça feryat ettikçe ateş alevlenecek çepeçevreni saracak.

Sendeleyerek yürümeyen insanları, sendeleyerek yürütenler yarın mahşerde, sendelenmek için yalvaracaksınız, cehennem ateşinde yanarken feryadınızla cehennem şenlenecek.

 

Yüreğimizde, izinsiz konaklayan fikirsiz düşünceleri ile oturanlar veya oturduğunu sanan zavallılar, sizi öylesine dönüş yolu hiç olmayan ıssız bir çölde bırakacağız ki, dönmek şöyle dursun, bir damla gölgeye hasret kalacaksınız.


Yüreklerini iman kardeşliği ile perçinleyenleri hor gören ve o perçinleşmiş imanı çıkarmaya çalışanlar, zalimler o perçin çıkmaz yerinden uğraşmayın, ama sizi cehennemin narında kebap gibi kızartır, o pis kokunuz cehennemi ve sizleri sarar o tiksintiniz.

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

( Sözlerim... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 1.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.