VÂLÂ VÂLÂ VÂLÂ

... Vâlân EMİCE (yani örtün Emice)

Vâlâ, kelimesi esasında ''çit'' vâlâ, ipekten dokunmuş, ince başörtüsü demekle beraber örtünmek gibi anlamlara gelir.

Kelkit'imizde adeta saygı sözcüğü gibi kelimenin başını almış ve bilinçli yada bilinçsiz mutlaka kullanılır...

Vâlâ, bir kez denildiğinde yani saygı sözcüğü içerirken, Vâlâ Vâlâ Vâlâ denildiğinde ise temkinli ol anlamındadır. Yani kendini koru aksi halde korumazsan yani olan olursa sonuç iç çekerek şöyle dile getirilir, ''Vâlâââââ...

Misal vererek anlatmaya çalışayım ki, Kelkit olarak Vâlâ Emice Vâlâ Vâlâ Vâlâ ''rey''imiz Mustafa Canlı'ya Vâlâââââ DEMEMEK İÇİN!

Kaldırımlar taşırken malum zihniyeti
Gölgemizden utanır; Vâlâ Emice 
Çekilen çileleri kimler bilir kim tanır…
Senin kadar Senin gibi Vâlâ Emice

Milliyetçi Hareket'e koşan Emicem
Rey verdim demene kaç günüm kaldı;
Çağlayıp gözlerden taşan Emicem
Senin gibi Senin kadar Vâlâ Emice

...Gümüşhanlı'yım bende UMUTLUYUM
''Vâlâ Vâlâ Vâlâ'' diyorum
Vâlâ diyeceğiz, yine diyeceğiz 
Vâlâââââ... DEMEYECEĞİZ İNŞALLAH!.

( Vâlâ Vâlâ Vâlâ başlıklı yazı Gümüşhanlı tarafından 30.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.