**** Hiç bir kaygının ve hüznün yüreğini ezip büzmesine izin verme. Daha olmadı bırak kendini kaderin sunacaklarına ve taşıyamadıklarından sığın Yaradanına.

 

**** Semaya açılan ellerde dudaklardan dökülen dualar kendimiz için değil birbirimiz için ve habersizse daha makbuldür.


**** Kanatlansın ruhun... Kalksın ayağa dipdiri umutların... Yönel kıbleye huşu ile, varsın secdeye alnın... Sıkıntıların, dertlerin, karmaşalar son bulsun karanlıkların böğründe. Tutar elinden namaz; alır götürür seni inan huzuruna alemin.


**** Bırakın siz buraları; ötelerin nağmelerini mırıldanın. Fırsattır işte buna Ramazan !

 

**** Beş vaktinde günün; baş köşelerini tutar gönüllerin, o ilahi ritminde taşır uçsuz bucaksız alemlere ezan ! O karmakarışıklığını insanların hizaya sokar birden; şehirler sus pus olur, çeki düzene girer meşgaleler ve hazır oldasınız. İşte ezanın muhteşem gücü . Ve sonra alınlar seccadede ...


**** Başarılarınızın taltif edilmemesi sizi küstürmemelidir.


**** Kendi gelişiminizi ikmale odaklanmış iken; dışınızda da amaç ve meşgaleleriniz olmalıdır. O meşgaleler denge unsurudur.


**** İntizar almak en büyük engeldir yaşamda.


**** Hayat yolunuza devam ederken; arkanızda gönlü ve onuru kırgın insanlar bırakmayınız.


**** Yürüdüğümüz yol sonunda daha güçlü ve gelişmiş isek ; başka yolları daha rahat geçeriz.

 

**** Sen; başındasın daha hayat köprüsünün. Ne de hırçın dalgaları ve sert akışı var alttan akan ırmağın. Esen fırtınalarda göğsün siper, saçların savruluyor her yana; kanın deli, duramıyorsun yerinde kıpır kıpırsın. Ne sevdalara açık ve aldanan yüreğinle. Heyt be açılın ! Uçarılığın diz boyu, hoppala ,hırçınca ve delicesine. Hayat hiç değmemiş gibi tenine ve umarsız. Geçsin yıllar hele ve hele gel bakalım sonuna köprünün... Ben sonundayım ; görüşelim geldiğinde !

 

 

 

 

 

Az sonra saracaksın şehrin üstünü
Işıklandıracaksın insanların gözünü
Başlayacak bir koşturmaca 
Herkes iaşe, nafaka peşinde
Haydi kolay gele, rast gele
Sağ olasın şafak dede !

 

 

Çok güzeldir
Bazı geceler
Uyandığınızda 
Çıldırırsınız
Çünkü uykuda kalmıştır
Rüyalar !

 


 

 

 

 

.

 

 

( Yaşam Heybemden --8 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 28.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.