Düşündüm de inkara gerek yok ki.Biyolojik bir babayım ben sadece. Kendi dölümden baba oldum eşim sayesinde. Anlayışlı davrandım,koruyuculuk yaptım,atalık yaptım; kol kanat oldum manen,can siper hane evlatlarıma .Ama gerisini hep eşim halletti ya ! Ulan ben ne hazırcı babayım be.Eşim ve evlatlarım sayesinde.


İaşe, ibata, geçim mücadelesi hep birlikte eşimle işte .Kahır, çile, meşakkat.Eşimin saçı süpürke . Ne yaptım ben tek başıma ya. Otur baba gibi baş köşede.Otoriter,dirayetinle. Ama eşim ve evlatlarım sayesinde .


İnsanlık ve adamlığımın yüzde onu benden, yol göstericiliği eğitimciliği ile yüzde doksanı eşten. Babalık ta insanlıkta beleşten ,zahmetsizce bedavadan . Baba sıfatım eşim sayesinde; kah dalgalı kah durgun hayat denizimiz de yürümüş gelmiş gemimiz, kaptan eşim.


Evlatlar fevkalade,onur ve gurur abidelerimiz... Hep onların ve eşimin sayesinde sürmüşüm keyfini babalığın.


Ben bir babayım işte. Allah Allah birde gün ilan etmişler bize. Varım o gurupta bende. Bende babayım öyle ya.

Yok . Hayır. Ben hak etmedim. Ortada bir baba varsa ve o bensem hepsi eşim ve çocuklarım sayesinde. Hakkımdan sarf-ı nazar ediyorum . Ve bu hakkı adıma kullanmak üzere sevgili eşime ilanen devrediyorum.

( Babalar Günü Hakkımı Devrediyorum Eşime başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 21.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.