[if gte mso 9]>

Şiir makâmına ulaşanın labirent korkusu olmaz.(2015)


 

En değerli fidanlar çocuklardır .  Onları hayata  hazırlarken yüreklerinin dik durmaları sağlanmalıdır.(2015)


 

Hatâyı istihzâ ile düzeltmeye çalışmak nâmussuzluktur.(2015)


 

Nankörlük zulüm otelinin giriş kapılarından biridir.(2015)


 

Yüreğindeki güzellikleri mektuplara sığdıran nesillerin, sınırsız mesaj hakkı olmasına rağmen(!) ,  yüreksiz olan torunlarıyız vesselâm.(2015)


 

Takvânın ölçüsü ibâdet değil ahlâktır. Ahlâksız bir ibâdetle takvâya ulaşabileceklerini sananlar münâfıklardır(!). (2015)


 

Tebessüm dünya cennetinin anahtarıdır. İnfâkını tebessümle süsle ki sıratın güller açsın.(2015)


 

Siyâsetin dövüş kulübünün savaş arenası olarak düşünüldüğü bir yerde vicdân susar ; hırslar ve benlikler konuşur.(2015)


 

Zâlimler sırrını kaybeden aynalara baktıklarından kendileriyle yüzleş(e)mezler.(2015)


 

Laf üreten deli söz üreten velî olur.(2015)


 

Dursun Tiftik

( Yansımalar-22 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 2.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.