GÜL

Baharlar açmıştı güzel gözlerinde, yeşermiştin gönlümde; sen bir yasemin çiçeği,

Sahiller sensizdi , denizler dalgasız, gökyüzü de bugün çok matemli,

Üstüne ayak bastığım toprak soğuk bugün, neydi ki sebebi?

Gülü kopardın, attın sen; artık sana gül yağmaz.

 

Sebepsiz ayrılıklar kol gezdi caddelerimizde, hangi vicdan buna dayanırdı ki,

Uzaklık bu kadar mı güzeldi, bu kadar mı tatlıydı ki?

Masum gözleri ağlattın sen, ne düşünmüştün? Korkan yüreğim; ayrılığa nasıl dayansın ki,

Gülü kopardın, attın sen; artık sana gül yağmaz.

 

Sevdim, seni değil; sevmeyi, duymayı, hissetmeyi, tatmayı sevdim ben,

Çok cesaretli değildi gözlerim, sana bakmanın günahından kaçmayı sevdim ben,

Hissiz değilim, bazen; güneş kadar ısıtır yüreğini sözlerim, kırdın gülümü sen; ben en çok senden kaçmayı sevdim,

Gülü kopardın, attın sen; artık sana gül yağmaz.

 

Gülüşlerin hala gözlerimin önünde, çok masum çok sinsi bir de, kırdığın yerden kırılacağını bilseydin keşke,

Alem pervane oldu sana, koştular hepsi bir o yana bir bu yana; ben yere düştüm, ayağım takıldı nedense,

Sitemli değilim, gözlerim hala özlüyor; gülüşünü, kokunu… Yanlızlığına sebep ne? Ben sen olamadım mı söylesene?

Gülü kopardın, attın sen; artık sana gül yağmaz.

 

Geceler, sırlarım hep onlarda gizli. Ah bir de dile gelseler, gözlerinin yaşı dinmez; derdin sende, bu nasıl sevgi?

Mecnun değildim ben, senden de Leyla olmanı istemedim, bir sözün gönlümü avutmaya yetmez miydi ki?

Suskun artık yürek, ne konuşabiliyor ne gülebiliyor. Gülüm değildin belki gül bahçemdin; Cennet’te açan gül bahçem. Yüreğin nasıl dayandı, nasıl kopardın güllerimi?

Gülü kopardın, attın sen; artık sana gül yağmaz,

Güllerimi kopardın attın sen; artık sana gül yağmaz…

 

Yokluğun Bestesi

( Gül başlıklı yazı YÜREĞİM tarafından 30.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.