TANRIM, ÖZÜR DİLERİM…


İÇİNDE BULUNULAN ÇAĞIN MÜSLÜMANLARI,YAĞMUR VERMEYEN BULUT, OTSUZ TOPRAK GİBİSİNİZ.


YANLIŞI İŞARET EDEN PARMAĞIMI GÖZÜNÜZE SOKUYORUM, UMARIM HİSSEDERSİNİZ.


SANDIKLARA VURULAN DEMİR ÇEMBERLER Mİ VURDU ŞEYTAN, YÜREĞİNİZE?


NEDİR BU GERİ KALMIŞLIĞINIZ?


HANİ BEŞİKTEN MEZARA KADAR İLİM ÖĞRENECEKTİNİZ.


SAHİ NEYDİ İLK EMİR?  HATIRLAR MISINIZ,CANINIZA OKUNURKEN VE BİRBİRİNİZİN CANLARINA TEKBİRLER GETİREREK OKURKEN? 


İSLAM BELDELERİNDE KUDURTULURKEN ZULÜM DALGALARI, SİZ KENDİ DALGANIZA DAHA NE KADAR BAKACAKSINIZ? HİÇ Mİ UTANMAZSINIZ?


KOMŞUNUZ AÇ İKEN VE MÜSLÜMANLAR AÇLIKTAN ÖLÜRKEN, AHRETE AİT MÜKÂFAT BEKLEMEK İÇİN BÜYÜK VE ÇIKIK KARINLARINIZLA KABE' YE UÇARSINIZ ÖYLE Mİ?           MAKAM SAHİBİ HOŞNUT MUDUR Kİ MİSAFİRLİĞİNİZDEN?


KİRLİ ÇORAPLARINIZLA, ÇORAPSIZ ISLAK AYAKLARINIZLA ÇİĞNERKEN SECDE MAKAMINI, EN YENİ KIYAFETLERİYLE KİLİSEYE GİDEN HRİSTİYANLAR KADAR TEMİZ OLAMADINIZ.


SAHİ PAZAR GÜNLERİ AYİN SONRASI PAPAZ EFENDİ KİLİSEYE YARDIM İSTER Mİ? VE BOŞ BİR KARTON KUTUYA TOPLANIR MI BOZUKLUKLAR?


BİLİRSİNİZ! “TEMİZLİK İMANDAN GELİR.” İMANINIZIN GÖSTERGESİMİDİR PİSLİK İÇERİSİNDEKİ SOKAKLARINIZ, DENİZLERİNİZ VE PİKNİK ALANLARINIZ?


CENNET BİLE ANALARIN AYAKLARI ALTINDA DERKEN SEÇKİNLİK İNCİSİ REHBERİMİZ, HOYRATÇA İLK ANAYA KÜFREDER, EN ÇOK KADIN CİNAYETLERİNİ İŞLER, EN AZ DEĞERİ KADINA VERİRSİNİZ!


DERVİŞ RUHLU DEĞİL, DERVİŞ KILIKLI OLMAK, NE TÜR BİR NAMUSSUZLUKTUR?


GÖNÜL KAPILARINIZ KAPALI İKEN, RAHMET KAPILARININ AÇILMASINI HANGİ YÜZLE BEKLERSİNİZ?  GÖNLÜ KIRIK KAÇ İNSAN BIRAKTINIZ ARDINIZDA MENFAAT UĞRUNA, SAYISINI BİLİR MİSİNİZ?


BESMELEYLE DÜKKÂN AÇIP, KAÇ MÜŞTERİ KAZIKLADINIZ?


BENİM SORMAYA UTANDIĞIM SORULARI,  KENDİNİZE DÜRÜSTÇE SORABİLİR MİSİNİZ?


İSLAM, SIRADAN ALIŞKANLIKLAR HALİNE DÖNÜŞTÜRÜLEMEYECEK KADAR YÜCE BİR DİNDİR. SİZ BU DİNE LAYIK MISINIZ? 


İSLAM'A EN BÜYÜK ZARARI MÜSLÜMANLARIN VERDİĞİNİN FARKINDA MISINIZ?


İSMİ OLUP, CİSMİ OLMAYAN VE DÜNYAYA TAPAN MÜSLÜMANLAR ADINA,


TANRIM, ÖZÜR DİLERİM…                                                                                                        

                                                                                                                                              ali akın

                                                                                                                                    24 Mayıs 2015/ Konya

( Tanrım Özür Dilerim. başlıklı yazı Ali Akın tarafından 24.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.