Ah  beyefendiciğim   ,                                                   Ruhunun sizin karşınızda öyle bir lisana ihtiyacı var ki Nasıl teşbih edeyim, neye benzeteyim bilmem.Bir ruh-i mütekellim gibi  sağlam ve   iyi anlatıcı olsun.Kalbin bin bir türlü inceliklerine , heyecanlarına tercüman olsun.Benimle birlikte ayrılık gününün  güneşinin hüzünlü   renklerine dalsın düşünsün .İşte böyle bir lisana ihtiyacım var.

         Ruhlarımız kısa bir dem içinde olsa ayrıldı.Bu firkatten çok müteessir oldum.Sizin katiplik mesleğinin yanında bir de ek gelir sağlamak için çalıştığınızı öğrendim.Maişetini sormuyorum .Fazla suali sevmem de.İnşaallah yeni işinizde muvaffak olursunuz.

Beyefendi lütfen beni hayatınızdan  bigane kabul etmeyiniz.Yoksa size yazmamdan müşteki  misiniz? Her  şeyi açık ve seçik olarak beyan ediniz.Ben  de ona göre hareket ederim.  Aşkımızı   derun –u kalbime  gömerim.

   Gittiğiniz yerlerde yeni çiçeklerle karşılaşabilirsiniz.Ama hiç biri benim giydiğim güllü dibadaki güller kadar güzel olamaz.  Lütfen beni başka çiçeklere sarf-ı nazar ederek incitmeyiniz.Aşkımı bitirirsiniz. Bu halet-i ruhiye ile ne yaparım biliyor musunuz?Size bol bol kargış söylerim.Bundan hiç şekkiniz olmasın.

 

 

                                                                     EDEBİYATÇININ  AŞKI.     1995

 ÜNİVERSİTEDEKİ İLK KARALAMALARIMDAN  EŞİME İTHAF OLUNUR

( Edebiyatçının Aşkı başlıklı yazı nurşan tarafından 24.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.