Daha neyi bekliyoruz, seni canımdan da çok sevdiğim, ey sevgili ...

Benim halim çok acı sevdiğim,

Tükenmiştim bi aralar, seni tanıdıktan sonra yeniden ayıldım sevdiğim.

Gözlerimi dünyaya yeniden açtım canım sevdiğim,

Seni ne iyi ki tanıdım tanıdım.

Gördüm seni, gülüşüne hayran, sana aşık oldum.

Karşında dilsiz, halsiz kaldım.

Aman Allah`ım  dedim kendime, bu ne güzellik, bu ne anlatılır dedim, nede başka bir yerde görülmüş bi ban başka bi güzellik.

Seni anlatmaya sözler bitermiş, kalem ve kağıt yetersiz kalırmış.

Dedim ki yok yok : Hiç kalem ve kağıt yetersiz kalır mı ya, adeta yaratırım yaratırım senin için, bir daha bir daha kağıt ve kalemi; anlatırım seni.

O kadar seviyorum ki seni,

Seviyorum Seviyorum.

Bir gülüşün, beni sana bağladı,

Bir gülüşün beni sana aşık eyledi,

Mutlu oldum kendimce, kendi yerimde sen gülerken sen gülerken.

O insana can, huzur, aşk veren gülüşün dünyamı şenlendirdi.

Kurban olduğum sana gülüşüne.

Seviyorum.

Ah sevgili vah sevgili,

Ah dünyalar güzeli sevgili,

Gülüşünü sevdiğim sevgili,

Sana bakmaya doyamadığım sevgili,

Senin güzelliğini anlatmayla bitiremediğim sevgili.

Sana gözlerine baktığımda kendimi bulduğumu anladım.

Hayata yeniden gözlerimi  açtığımı anladım.

O tatlı, şirin gülüşün var ya var;

Seviyorum seni,

Seviyorum bir tek seni,

Ölüyorum bir tek sana,

Hayatıma anlam kattın,

Canıma can verdin,

Ey sevgili,

Ey güzel sevgili,

Ey şirin bal şeker sevgili.

Daha neyi bekliyoruz sevdiğim,

Benim halim çok acı sevdiğim,

Tükenmiştim bi aralar,

Seni tanıdıktan Sonra yeniden ayıldım,

Bin kalbim, bin canım olsa,

Bin kalbim, bin canım da senindir sevdiğim.

Oy gülüm gülüm, canım gülüm,

Seviyorum Seviyorum.

..........................................................          ..........................................................

Söz-Şiir : "TACETTİN SARAÇ NACO ``  kendi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı " TACETTİN SARAÇ NACO " şiir, şarkı sözleri, beste, makale-deneme-yazı, eserleri. Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir. ( Ağustos 2001 - Almanya / Duisburg ) .....


twitter.com/tacettinsarac

www.nacomusic.com

instagram.com/tacettinsarac

www.facebook.com   ( Resmi Fan Page / like me - beğen / Account / Paylaşım Platformu Profili )  ....

blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac

tacettinsaracnaco.blogspot.com


" NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTION " Plak Şirketimiz ve Müzik ekibimiz "  ......

....

....

( Daha Neyi Bekliyoruz Seni Canımdan Da Çok Sevdiğim Ey Sevgili başlıklı yazı Naco tarafından 24.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.