Saati kaça kursam yetişirim sana acaba en iyisi çok erkene kurayım geç kalmamalıyım.Uyumasam mı ? Kızarsın bu seferde ya en iyisi 3 saat uyuyup sonra hazırlanmalıyım.
Off telefonu kim aldı yanımdan ya çok geç kalmışım nasıl hazırlanıp yetişeceğim be saçlarımı da yıkamadım.1 saat mi kalmış inanmıyorum.En iyisi saçlarımı yıkayayım sen saçlarımı beğendiğini söyledin böyle görmemelisin.
Çok şükür kurudular saçlarım.Makyaj yapmayayım da kıyafet ne giysem ki ? Keşke senin ne giydiğini sorsaydım.Aynı giyinirdik güzel olurdu ama neyse kot ceketimle kot pantolonumu giyip altına güzel bir t-shirt giyeyim yoksa seni kızdıracağım
Oh be sonunda hazırım ama çantam yok.Anneme sorayım en iyisi o bilir.
-Anne benim mavi çantam nerede ?
-Girişte askıda kızım görmedin mi ?
-Sorma anne acelem var hadi akşama görüşürüz.
-Dikkat et yollarda.Oyalanmadan gel kızım.
-Tamam anne sen merak etme.
Ah aptal kafam kaç defa askının önünden nasıl oldu da göremedim. Sanırım sana geleceğim için heyecandan gözüm hiçbir şeyi görmez oldu. Acele edip evden çıkmalıyım hemen.Anahtarları aldım, yine çantamı unuttum girmesem iyi olacak boşver çantayı şimdi.
Evet sana ulaşmama bir otobüs bekleme saati kadar kaldı.İnşallah çabuk gelir.Acaba sen vardın mı ? Arasam mı aramasam mı ki bilemedim neyse sürpriz yaparım orda.Delilik yaparım sen çok seviyorsun o hallerimi,en azından gülüşünü yakından duymuş olurum.Seni düşünürken sonunda otobüste geldi.Evet heyecanlanmaya başladım sanırsam.Seni görmek ve nefesini sesini yakından duymaya az kaldı.O kadar saat yol seni yormazsa çok iyi yoksa kıyamam melül melül bakan gözlerine. 
Oh sonunda bitti yol acele edip yanına koşmalıyım ama arabanız ne tarafta durdu sormadan hareket etmeyeyim.Gördüm seni sanırsam evet karşımdasın,ellerim mi terlemeye başladı bir peçete alsam iyi olacak.Ya da neyse yoruldum zaten.Konuşmaya nasıl başlasam acaba.Direk isminle mi seslensem yoksa korkutsam mı ? En iyisi ben seni sevdiğimi söyleyeyim belki sen de söylersin mutluluktan uçarım ne güzel olur. Sen tam karşımdasın.Ben bu düşüncelerle ayakta dikilirken sen beni bu düşüncelerden kurtardın. Aslında sarılmayı çok isterdim, çünkü çok özlemişim sarılmak iyi gelirdi. Ellerin ne kadar da sıcakmış.Yine fotoğraflarda ki gibi anlamlı anlamlı bakıyorsun bayılmazsam iyidir.
-''Hadi gel bir cafeye oturup çay içelim öyle konuşalım.''Dedim sesim nasıl titredi öyle.Evet inşallah uzun cümle kurarsın.
-''Tamam sen nasıl istersen.'' demen yine hazır cümlelerine göre iyiydi.
Yüzündeki o gülümseme yine beni benden aldı dilim tutuldu bir kaç dakika sürdü cevap vermem.Çayları sen söyledin beni yine bir yükten kurtardın bir bilsen.Karşında içimden tonlarca ses çıkarmam ve senin duymaman kötü.
Aman Allah'ım neden döküldü bu çay, elim ayağım bir birine dolandı karşında yine. O duyduğum ses ? ben mi yanlış duyuyorum yoksa ? Hayır, hayır doğru duyuyorum bu senin gülüşün.
- Sadece ufak bir kaza sakin ol.
Yüzümdeki o mahçup ifadeyi hala hissediyorum.
- Sakarlığım tuttu yine. Karşında elim ayağım bir birine dolanıyor, dilim tutuluyor konuşamıyorum.
Saatler geçirdik böyle. Sonra hava karardı kalkma vakti gelmişti.Otobüsüne gitmeli yetişmeliydi ve ben hiç istemiyorum gitmeni.Aklımdan o kadar çok gitmemen için düş geçirdim ki sanırsam sen o sıra biletini almışsın.Seni benden koparan o bilet.Ve kalkış mı bu kadar erken mi ? Off güzel uğramalıyım.Sarılsam mı ki o utanır sanki sen utanmıyorsun Sevcan. Off gidiyor işte Seni Seviyorum diyemeden de gidiyor.
-Hadi görüşürüz Sevcan ben gidiyorum,hemen eve git oyalanma aklım sende kalır.
Yanlış mı duydum yoksa ? Kalbime neler oluyor böyle ? ' Biraz yavaşlar mısın ne oluyor böyle göğüs kafesimden fırlamak üzeresin sanki. ' 
Ne güzel bir gündü bugün. Keşke hiç bitmeseydi bugün. 
Bir dakika bu seste ne böyle? Alarmım mı çalıyor? Ama sabah değil ki akşam, alarmı ben kurmadım ki. Tam bunları düşünürken gözlerim yavaşça açıldı. Nasıl olur saat sabahın yedisi mi ? Ben seninleydim bütün gün eve yeni geldim geceydi eminim, hava karanlıktı. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı bunları düşünürken. Her şey sadece bir rüyaymış. Oysa ne kadarda gerçek gibiydi, rüya olamazdı. Ellerinin sıcaklığını hissettim, kahkahaların hala kulaklarımda çınlıyor.
Sonra yatağımdan kalktım, gözümdeki yaşları sildim aynanın karşısına geçip;
' Hayat devam ediyor. Bir rüyaydı, sabah oldu uyandın ve bitti ' dedim ...
Rüyamda bile olsa arada gel olur mu ? 
Rüya bile olsa razıyım ben.
( Sadece Bir Rüyaydı başlıklı yazı Ona İthafen tarafından 22.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.