[if gte mso 9]>


Yeni alınan bir " akıllı(!) telefonun " yüreklerden daha fazla gündemde kaldığı bir ortamda bırakın arkadaşlıktan bahsetmeyi insanlıktan dahi bahsedilemez.(2015)


 

Zâlimin mazlûma hâince söylediği bir  laf , sürgüne tutulan  sıçırganın toprağa bıraktığı boktan daha kötü kokar.(2015)


 

Şehrin ışıkları yükseldikçe mehtâbın yüzü karardı. Bizi hep vefâsız yakamozlar aldattı.(2015)


 

Biz insânken oyuncak mermiler atardı  ânlık öfkelerimiz. Şimdi saatli bombalarla yüklü yürek ülkelerimiz. (2015)


 

Kâ’inât şükür ve hamd kapısında duâdayken beşerin kibir hânesinde keyif çatması nâmussuzluktur. (2015)


 

Tüketim çılgınlığını körüklemek için kurulan dalyanların en tehlikelisi zamanla  beyni  ve yüreği ele geçiren reklam dalyanıdır.(2015)


 

Ömür , secî gibi dünyalık olmamalı. Ömür dediğin imge gibi başka ufukların râyihası kokmalı.(2015)


 

Gerçek pervâneler  vuslat için kanat çırparken sidikli pervâneler  dünya için iş yavaşlatır. (2015)


 

Sevgilinin gözleriyle işlediği etaminlerdeki saflığı göremeyen bir yüreğe kefîl olunamaz.(2015)


Kevserde yıkanan bir kıvılcımın tutuşturduğu yürek, vuslatı anlamayan vefâsızların cân düşmanıdır. Ne mutlu yanmanın değerini bilenlere…(2015)


 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-21 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 10.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.