…//

Yurtta Sulh, Cihanda Sulh ---* K. Atatürk

(yurtta barış, dünyada barış)

  ----------------------------------

 Sevgili Atatürk’ümüz;

 Senin 1923 de kurduğun Cumhuriyet Türkiye’sinin  temel felsefesi olan

 “ülkede ve dünyada barış”  ilkesi, ne yazık ki son yıllarda geçerliliğini yitirdi bu ülkede…

 

Uzun zamandır ülkemizde adı konulmamış bir kirli savaş varken,

günümüzde de komşu ülkelerin pek çoğu ile de akıl dışı, sinsi, anlamsız, gereksiz bir siyasi, ekonomik, etnik ve mezhepsel savaş sürdürülmektedir.

 

Üstelik,

savaş isteyenlerin, savaş çığırtkanlığı yapanların daima savaşı kaybedenler olmasını bilmemelerine rağmen !

 

Bu ülkenin bir yurttaşı olarak;

ülkemizi yönetenlerden isteğim,

 ülkemde ve dünyamızda barışın yeniden tesisi edilmesi için gerekli kararlılık ve çabanın gösterilmesini istiyorum.

 

Bu ülkenin yurttaşları olarak bizler;

barış içinde, insan haklarına dayalı, etnik, mezhepsel, kültürel, bölgesel, siyasal bir ayrımcılık

yapmadan huzur içinde mutlu ve sağlıklı birey, toplum ve dünya insanları olarak yaşamak hakkımızı kullanmak istiyoruz.

 

Yani bizler,

Yurtta Barış, Dünyada Barış İstiyoruz..

 

 

*muzaffer yıldırım

( Yurtta Ve Dünyada Barış başlıklı yazı Muzaffer 45 tarafından 6.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.