Sen bana benziyorken, ben kendimde değildim o vakit. İkimizde başka hayatlardaydık. Sen gezmeyi seviyordun. Bense yalnız kalmayı, ne ben gelebiliyordum senin gittiğin yerlere. Ne de sen benim olduğum yere gelmek istiyordun. Ben kitap okumayı severdim. Sense ben kitap okurken hayallere dalmayı, öyle zıttık ki bir orta yol bulamazken hayatımın geri kalanı sen ol istiyordum. İmkânsızı istiyordum senden. Bu yüzden sen için yazdıklarımdan bir tek senin haberin yoktu. Ben sana okumadığım müddetçe, yazdıklarımı hep başkaları okudu. Herkes kendinden bir parça buluyordu yazdıklarımda. Bense kendimden bir parça eskitiyordum sana yazdığım mektupların zarfını kendim açtığımda… Öyle zordu ki sen için yazdıklarımı senmişim gibi okumak. Acaba sen okusaydın yazdıklarımı nasıl okurdun? Su içerken yanlışlıkla mı ıslattım sanırdın mısraları? Yoksa gözyaşlarım olduğunu anlar mıydın mısralara değince? Hiç mi d/okunaklı gelmezdi yazım? Neyse boşver tüm bunları, daha gezecek çok yerin var. Bana uğramak istersen ben hala aynı yerde seni bekliyorum. Çok değişkendin. Kim bilir belki sende benim gibi yaşamaya karar verirdin? Bir keman sesinde hüzünlenir, bir kapı sesinde ağzın kulaklarında beni beklerdin. Senden sonra bende çok değiştim. Daha çok sevdim seni. Gün geçtikçe içimde bir çığ gibi büyüyordun. Hayatımın her karesinde hayalin varken, bir karesinde bile seni bulamıyordum. Sahi sevgilim niye yoksun? Varlığın bana baharken yokluğun hep kış, kış da baharı bahar da kışı özlerdim kim bilir. İyi ki de yoksun, kışa alıştım. Artık olmadık zamanlarda beklemiyorum baharı. Senden sonra kimseyi almak istemedim hayatıma.Sen bu duyguya miras, bir başkasına yediremezdim sevgimi. Kimse benden senin gibi nefret edemezdi. Onlar gerçek sen hayal, gerçeklerken uzaklaşalı epey zaman oldu. Aşkımız bir masal. Seni seviyorum. 


Sen bana benziyorken ben kendimde değildim o vakit. O vakit sende gelme ben benden gitmelere alışığım. Gelip de bu alışkanlığı bozma. Onca yılın hatırı var beni utandırma...
( Sen Bana Benziyorken Ben Kendimde Değildim başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 5.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.