Bekliyorum..
Gelip gelmeyeceğinle ilgili bir beklentim yok,yol senin ama yolun sonunda ben varım.
Bekliyorum..
Kapında çaresiz bir kediyim sadece sıcak bir şefkat bekleyen ama bir o kadar nankörüm.
Bekliyorum..
Eksiltili cümleyim senin karşında.Sense bir kalem.Varolup yazarsan devam ederim,yazmazsan biterim !
Bekliyorum..
Matematiğim zayıftır benim.Sen gittiğinde bizden çıkartamadım seni.Bölmeyi de yapamam ki ben.Bölemedim ki o güzel bizi.Elim gitmedi ayırmaya,ayıramadım.Anca toplamayı ve çarpmayı bilirdim ben.Senle beni toplayınca biz olduğunu hesaplardım.Şimdi gittin ve ayrılıkla çarptın beni.
Bekliyorum..
Olur da seversin bir gün diye bekliyorum.

Seni seveceğimden değil,
Seni değil,
Pişman olacağın günü bekliyorum..
( Bekliyorum.. başlıklı yazı yazanadam tarafından 3.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.