Gaziantep Güneş Gazetesi 30 nisan 2015                                  Ahmet AYAZ

 

       28 Nisan 2015 Salı günü Gaziantep İline bağlı Oğuzeli İlçemizin Yakacık Köyü (Zıranba) İlkokulunu, Oğuzelimizin çok değerli kaymakamı Arif GÜL, Oğuzelimizin seçkin isimlerinden, Belediye Başkanımız Mehmet Sait KILIÇ ve basın mensuplarımız ile ziyaret ettik. Ziyaret nedenimiz, Yakacık İlkokulu yeni binamıza ayrılan kütüphanemize kitap bağışı için idi. Ziyaret, yapmış olduğum 5 dakikalık sunum ve 5 dakikalık bir silayet gösterisi ile başladı.

       Gaziantepli şairlerimizden Mehmet TÜRKAN’ın Yakacık İlkokuluna yolu düştüğünde, okulumuzu gezerken, adıma ayrılan Şeref Köşemi görünce,  okul müdürü Ayhan TOPAL Hocamızın yanında telefonla beni aradı. “Ahmet Bey, okuduğun okulda sana şeref köşesi ayrılmış, okulunuzun kütüphanesinde kitap yoktur. Burayı doldurmak  sana düşüyor “ dedi.  Biraz düşündükten sonra, evimde bulunan 145 Çocuk kitabı, 120 şiir, 80 roman ve hikaye türü, 3 ciltlik Büyük Türk Ansiklopedesi, 1 Türk İslam  Ansiklopedisi, 1 Camilerimiz ve Öyküleri, 1 Araştırma, 12 sayıdan oluşan ciltlenmiş YÖRE Dergisi, 10 adet kendi son kitabımdan, toplam 362 adet kitap ve 20  adet “KUMRU” kültür sanat ve edebiyat dergisini, yukarıda sözü edilen Oğuzeli Büyüklerimiz ve çok değerli basın mensuplarının, bizi karşılamak ve dinlemek üzere toplanan Yakacık Köyü Halkının  huzurunda okulumuza bağış yaptığımı ifade ettim.

       Bağış töreni çok çok görkemli geçti. Törende Oğuzeli Belediye başkanımız Mehmet Sait KILIÇ Beyin ve Oğuzeli Kaymakamımız Arif GÜL’ün konuşmalarından sonra, Yakacık Köyü İlkokulu öğrencilerinin 23 nisan etkinliğindeki gösterilerinin tekrarı, basbayağı göz kamaştırıcı oldu ve seyrine doyamadığmız gibi hayalimden silinmeyecek izler bıraktı.

       Ben buradan  Oğuzeli Kaymakamı Arif GÜL, Oğuzeli Belediyemizin çok değerli ve seçkin başkanı Mehmet Sait KILIÇ Bey başta olmak üzere, Milli Eğitim İlçe Müdürümüz Burhan YÜKSEL Beye, ulusal yayın yapan  Bahartük TV ile Güneş Gazetesine, Kanal 27  TV ye. Yakacık Köyü Muhtarı Fayat KONT ve Okul Müdürümüz Ayhan TOPAL Beye, Öğretmenlerimize, ayrıca bütün Yakacık Köyü Halkına, basınımızın çok değerli mensuplarından Zahide YALÇIN, Kemal POLAT,  Mustafa KANLI ve Halide GÜNEŞ Hanımefendiye  çok çok teşekkür ediyorum.

       Saygıdeğer okurlarım; Benim yakacık Köyü İlkokuluna bu ilk ziyaretim değil. Fakat bu gidişimde kitap imzaladığım Yakacık Köyü İlkolulu öğrencilerinin, ellerindeki kitaplarla bana el sallayarak, beni  uğurlarken gözlerinden sevinç akıyordu. İnanın gözlerimi yaşarttılar, ve beni ağlayacak duruma getirdiler. Zaten şairler duygusal  olurlar. Bu duyguyu yanımdakilere fark ettirmemek için hakimiyetimi yitirecek duruma geldim. Ben bu  öğrencilerimize başarılar diliyorum. Kıymetli okurlarım, beni unutmayın, bir başka sohbet yazımda yine buluşalım. Hepiniz hoşça ve dostça kalınız. Her zamanki dediğim  gibi en güzel ve mutluluk dolu günler hep ve hepimizin olsun diyorum.

( Yakacık Köyü İlkokulunu Ziyaret başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 3.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.