Hikaye / Anı Hikayeler

Eklenme Tarihi : 2.05.2015
Okunma Sayısı : 2199
Yorum Sayısı : 0
Aynı  köyün kızlarının birinin  "akrabası Almanya`da olduğu için "yabancı  bir "erkek "arkadaşı  ile yurt dışından gezmeye gelirler. Kızın "akrabasının "arkadaşıyla gelen "genç  "kız arkadaşıyla tanışırlar. Bunların tanışmaları  bayağı  bir beş altı  seneyi bulur.  Arada kopukluklarda olur bu gençle kızın, ama "Genç nasıl olduğuysa bu "Kızı  okul numarası  ve okul adını  yazarak  tanıştığı  kızı  bulur.
Tabiiki diğer okullu "arkadaşları  yani   "kızlar biraz "huylanırlar sınıf arkadaşları  kimden geliyor bu "pullu vede "süslü "mektup diye", "Kızda der, "Erkek arkadaşım demezde "bir akrabamdan der". Öylece ilişkileri tekrardan düzelir yine araları  nedendir yine bir kopukluk başlar.
Bu anlatılanlar altı  yıllık tanışma zamanındaki tartışmalı  bazende  düzgün giden normal ilişkileri kapsar. Kız erkek arkadaşını  bayağı  bir ihmal eder bu kez "kız tekrardan "Kız arkadaşının adresine mektup yazarak "kızın akrabası  olan "erkekden "tanıştığı  "oğlanın "adresini kaybettiği için tekrardan bulma mücadelesine girer ve bulunur. Kız nihayet tanıştığı  gencin yurt dışı  adresine ulaşır. Genç o kadar aceleciki kıza seni kaybetmek istemiyorum benimle "evlenirmisin "eşim olmayı  "kabul edermisin der "güzel bir "kızın "istanbul`daki "adresine "mektup vede "telefonlar etmeye başlar iş ciddidir.  Annesini verir telofona annesi seni gelinim olarak gelip köyünden alacağız.
Kızım sende evet dersen biz hemen geliyoruz yurtdışından der. Kız sevinir evet teyze der. Samimi bir konuşma geçer.
Artık kızı  kim tutar İstanbul`dan aldığı   bu güzel haber üzerine tekrardan köyüne gider.
23 /01 / 2015 "Dönüş Korkmaz"...


( Aynı Köyün Kızları 1 . Bölüm başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 2.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.