Hikaye / Anı Hikayeler

Eklenme Tarihi : 2.05.2015
Okunma Sayısı : 1541
Yorum Sayısı : 0

Aynı köyün kızları  aynı  köyde büyürler birbirlerinden habersiz . Taaki İlkokula kadar  birbirlerinin varlığından habersiz aileler birbirlerini tanıyorlar çünkü aynı  köyde yaşadıkları  için kimin kim olduğunu bilirler çocuklar zamanla öğrenirler köylüyü vede komşuyu, arkadaşı zamanla büyüdükçe öğrenirler.
Aynı  köyün kızları  İlk öğretime kadar birbirlerini hiç tanımazlar büyürler taaki Orta okul seviyesine gelene kadar. Yolları  ortaokulda  buluşur tesadüf değil buda çünkü aynı  köyün çocukları . Bunlar "Ortaokul sıralarında başlar "arkadaşlıkları  ve hep devam eder ilşkiler kopmaksızın. Birlikte orta öğrenimlerini  tamamlarlar aynı  sene mezun olurlar. "Kasabada İlk ve "Ortaokul olduğu için yüksek okula gitmek için ya "İlde okuyacaklar yada köylerine daha yakın bir "Kazada okuyacaklar.
Bu kızların yolları  yine aynı  "Liseye gidecekleri  "Kaza`da da birleşir". Bunlar öyle samimidirlerki kızkardeşten daha fazla ilişkileri sıcaktır. Birlikte ağlarlar birlikte gülerler kendilerini anlatırlar o kadar sıcak ilişkiler yaşarlar. Bunların arkadaşlıkları  ilerledikçe ailelerde birbirlerini aynı  köylü olarak tanırlar ama yakın samimiyetleri yoktur bu seferde ailelerde tanışırlar akraba gibi olurlar.
23 /01 / 2015 "Dönüş Korkmaz"...


( Aynı Köyün Kızları başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 2.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.