Güneş ve aydık  belki de   sen doğarken  ben   batıyordum  ;  aynı yörüngede  olamadık hiç seninle..sözlerinle  yağmalanmış bir şehirim şimdi  çıkmazlara  düşmüş   hayellerimle  titrek bir mum ışığı gibi  karanlık  kollarıyla sarar  yutar tüm umutlarımı  gölgeme  gizlenir  aşkın  ritüleli…


      Kayboluyorum  tüm   kelimeler  arasında   bir hece  çıkıp ta   vuruyor yüzüme  yüzüme   saçmalıyor belki de   bir yanım , hangi  söze  değsem   üşüyorum  yokluğunda   buz tutan  yalnızlığımla baş başa içimin  çıkmazlığında  yalpalıyor avuçlarım..   İçimden  bir  mevsim  geçer  düşer  yanağıma  alın  yazımın  griye çalan çizgileri .Gözlerimin   derinliklerinde  kaybolsan  , kimsenin  bulamayacağı dalgaların  arasından  rüzgara  meydan  okusan  ;denizden   hüzzam  bir şarkı olsam  gönlünde saklasan    sakla sana   beni sol    yanında..


     Aciz  bir gönül  , sayfalar arasında  sararmış  bir hüzünlü kalp ;bazen   vazgeçiyorum senden .sustur hadı   gözlerimin  depremini …parmak   uçlarımdan  dökülen  dalgaların  sesiyle   korkar senli  düŞler  ,genzimi  tıkar   her notada  aşkın ağıtı …çığlıklarını parçalar gece  yokluğunun  kefareti   niyetine ;gözlerimin  mateminde  demlerim  acıları  ,içimin  patikaları  suyu  çekilmiş  dere yatakları gibi   bir  katreye   hasret… umudun  oyalıyor  yüreğimi  hala ,tebessüm   yansıyor    gecesinin kıyısında Gözkapaklarının   altından  sızıyor  mum   yangını düşlerim  ve  binbir  ihtimaller  karşılıyor   sıratta ..


      Kanatsız bir   kuş  gibi  düşüyorum  avuçlarına  ,kokunu  çekiyorum   nefes  nefese  daha  kaç imge  vuracak  kıyılarıma  senli  …paranoyak  şiirlerle  süslüyorum   geceyi,tebessümlerini  asıyorum ayın   gizemli  şakaklarına   sana yağmalanmış  ömrümü  karalıyorum şimdi .ruhum  mum y angını faunustan  sızıyor  sabaha  düşüyorum  boğasımda  düğümlendi  yine  bak seni seviyorumlu bir soluk kocaman  bir adama  ağlıyor ;sığ bir tümceden  sana  koşuyor  çaresizlikliğin esrarı sarıyor, bekliyorum kıvılcımlı öpüşlerini gel ne olursun gel ne olursun…

( Yokluğunun Kefareti Düştü ... başlıklı yazı nazlı can tarafından 29.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.