**** Hayatı tanımak için şahsi çaba göstermenize gerek yoktur. O size kendisini mutlaka tanıtacaktır.

****   Aşk; görmeden, temas etmeden hissetmek, tapmak ve yaşamaksa; bu kelime hak ettiği şekilde kullanılmalıdır.

**** Çukurda ise bir ayak; hem korkak ve hem de çok cesur olur insan.

**** Yaşam : mesafesi,süresi belli olmayan herkes için ayrı bir yürüyüştür.

 

**** " Kaşık kadar kocası olanın paşa gibi havası olur.".. Doğrudur :)) Kaşık cinsi belirtilmediğine göre; tahta kaşık olduğu var sayılırsa oh ne ala her ele iki şer kaşık " Kekliği düz ovada avlarlar" şıkıdım da şıkıdım !!!!

**** " Kaşık kadar kocası olanın paşa gibi hükmü olur. " İyi öyle olsun da ; ya harikulade,namuslu, edepli kadını olan erkeğin hükmünün dünya da geçerli olacağı akla gelmez ki ?

**** " Kocan kadar konuş !!! " Bu ne ya böyle... Öyle diyorsunuz da ; neden " Kadının kadar konuş " demiyorsunuz. Yine kadını geri plana atmanın örneği !

****" Kaşık kadar kocası olanın paşa gibi forsu olur.." Ne tür kaşık ? Malum bir sürü modeli var. Çay, tatlı, çorba, kepçe... altun, gümüş, madeni, plastik vb...Buna da bir açıklık getirselerdi ya !!!

**** Ateş ve buz... Ritmine uyup notaların kalksalar dansa , ne olur sonunda ? Ateş buzu eritir; buz eridikçe ateşi söndürür.Ve netice sadece sevdayı öldürür.

**** Görmek mi istiyorsun kendini ? Gir o zaman bir lahza olsun yüreğime .

 

********** Yürüyorum yolda.. Maşallah çoğunun elinde telefon..Ve bir o kadarı da "Aşkım" diyor karşı tarafa ,duyuyorum..Allah Allah !!! Sanki konuşulanların hepsinin adı AŞKIM...
Aşkım aşağı ,aşkım yukarı..Ne kadar entrasan.ve tuhaf,dikkat çekici.. .Yapmayın !!! Bayanlar,baylar.;. yapmayın.!!. Bu kadar ucuza gitmesin bu üç harf.. O kadar basit ve ucuz mu yaaa..? 
Aşkım.!!.Daha dün bir ,bugün iki gün olmuş; birbirinize merhaba diyeli,tanışalı şu veya bu şekilde…hepsi birer çay içmişsinizdir, yaş pasta bir dilim belki yanında...O kadar!!..Ama hitap "Aşkım!"..
Her yerde,her ortamda vara yoğa,yerli yersiz; her şeye bu şekildeki hitap aslında afilenmek,caka, hava cıva işte.. Az ilerde köpeği ile yürüyen hanımefendi’nin hayvan severliği takdire şayan..Ne hoş!!! Ya o da tutup “ aşkım ! “ diye seslenmez mi !!! Ya tamam; eşin,sevgilin,arkadaşın, çocukların aşkın da; ya köpeğin nerden aşkın oluyor anlamıyorum ki.. Yok mu o cici ve cins köpeğin bir adı ki ? Hitap etsen,çağırsan o adı ile .

( Kaşık Adamlar başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 27.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.