Sevebilsem seni ve sen hayalimdeki gibi olsan.Aşka aşık değil bana aşık olsan ve ben olmadan gülmese yüzün,.hayallerimiz olsa ama en güzelide tanışmamız olsa anılarımızın arasında.Yılları deviren bir aşk versen bana .seyretmeye doyamasam seni saatler boyunca izlesem doymasam yüzüne. Aşığım sana sözü günaydın kelimesinden fazla söylense kulaklarıma.Ömrüme ömür katan olsan senelr yüzyılllara denk gelse. Anlaşılmaya muhtaç bırakmasan beni ,ben birşeyi söylemeden sen anlasan gözlerimden .tekrar sevsem delice birini ve o sen olsan . yıllar geçsede her sabah aynı heyecanla tarasan saçlarımı ve aldığın kolyeyi takarken elin titrese ve hafifce gülümseyip arkamı dönüp teşekkür etsem .Yabancı gibi yürüsek sokaklarda sen önden gitsen ben arkadan gören olmasın diye uğraştığımız zamanlardaki gibi yapsak sonra bir yerlerde buluşsak ben tanımıyormuş gibi yapsam seni sen fazla dayanayıp sarılsan bana...VE VAZGEÇSEN BAHAR'DAN SIRF BENİM İÇİN BEN İSTEYENE KADAR SUSSAN ve yormasan beni sadece ellerimden tutup çeksen kendine yolda yürünken ellerim boş kalmasa sustuğuMda sen korkmasam beni sevmiyormu artık diye endişe etmesem. güler yüzü tatlı sözü olan bir belam olsa...şiirler okusan bana, şarkı sözlerin olsa, bana yazılan şiirler ,şarkılar olsa senin dudaklarından okunsa. Saçlarımı tarasan ve yardım etsen düzleştirmeme :)  kıyafet seçerken bana yakışanı benden iyi bilsen başından atmak için değilde gerçekten seçip yakışacağını düşündüğün kıyafeti göstersen.suprizlerin olsa ve hiç bir özel günümü anlamsız boş bir umutla geçirmesem sen anlam katsan.düşündüğümden güzel olsa yaşantığın hayat...ben bir çiçek beklerken odam güllerle dolu olsa... gelemediğinde küçük bir video çekip mesaj atsan işim uzadı aşkım desen akşam misafir var dediğinde ne yemek yapıcam diye düşündürmeden ben dışardan istedim sen uğraşma desen.Yaşayacağımız şehri ben seçsem sen sadece olur desen ve alışveriş yaparken saatlerce beni çeksen hiç bıkmasan ve maaşının yarısını teslim etsen :)  Hayallerimin peşinde koşarken ben ellerimden tutup aynı yolda yürüsen benimle .seninle ortak hayallerimiz olsa.Ağrım var dediğimde hastaneye gidelim desen küçük bir ağrı dahi olsa hastane yolunda bulsam kendimi. geceler sadece  evde değil bir sahilde arabanın içinde müzik dinlerken senin yanında geçse... yemek yapamadığım da ben biliyorum sana öğretirim desen mesela :) ya da birlikte öğreniriz falan desen...ışıkları kapatsak bizim şarkımızı açsak sen kollarına alıp gel sarıl bana desen dans etsek sonra ben ölmekden korktuğumu söylesem sana neden diye sorsan senden ayrılmak istemiyorum desem sen daha sıkı sarılıp bende korkuyorum desen sen neden korkuyorsun dediğimde ben sana hiç doymayacağımda o yüzden desen . Tüm bunlar yaşandığında ne isteyebilirim bilmiyorum ama bunları yaşamak istiyorum seninle. yıl 2013 aylardan eylül günlerden perşembe .ayın 5'şi. seneler sonra  sevdiğim seninle bölüşmek istiyorum tüm yükleri ama bana yük değil neşe olacak gülümsetecek bir sevgiliye sakladım ben tüm ömrümü... seviyorum seni birtanesi...

                   ÖZLEM YALÇIN

( Sevebilsem Seni Ömrüm Boyunca başlıklı yazı özlem yalçın tarafından 27.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.