Dostlar, uzun uğraşlar sonucunda şiir kitabım "Bir Garip Elveda" çıktı. Ancak hepimizin bildiği gibi bu sektörde insanlara ulaşmak çok zor. Şan şöhret para umrumda bile değil, mütevazidir şiirlerim.
Ben sadece isterim ki, yazarken hissettiklerimi kitabı eline alan da hissetsin. Kim bilir belki aynı şiirin aynı dizesinde ağlarız...

Uzun süren bir depresyon sürecimin ardından yazdım kitabımı. Kendimi kapatmıştım odalara, yemiyordum ve içmiyordum. Mutsuzdum.. Ama öyle azıcık değil, hakiki anlamda çok mutsuzdum..
Ölmek isteyipte yaşamaya devam etmek! Ah, işte insanın cehennemi budur! Gerisi hikaye...
Kitaba ağlayarak yazdığım her şiirimi koydum. Hepsi özeldi anlamlıydı benim için çünkü.
Sonuç olarak, acının ortak dilinden ortaya çıkmış bir eser oldu.

Umarım hepiniz beğenirsiniz.. Şimdiden kitabı alarak bana destek olan tüm şiir dostlarıma teşekkür ederim...

Satın alıp bana destek olmak isteyen dostlar için aşağıya satış linklerini bırakıyorum.. (NOT: Kitap henüz raflara çıkmadı sadece internet satışları mevcut)


1-)http://www.dr.com.tr/Kitap/Bir-Garip-Elveda/Cagan-Yuksel/Edebiyat/Siir/Turk-Siiri/urunno=0000000639377


2-)http://www.idefix.com/kitap/bir-garip-elveda-cagan-yuksel/tanim.asp?sid=L4OQ9RDX2G0EGJ7PO4C8

( Kitabım Bir Garip Elveda Sizlerle.. başlıklı yazı Hayalî tarafından 22.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.