Sen hem dün`üm idin,

Sen hem bugün`ümsün,

Sen hem yarınımsın,

Sen hem ahiretimde de benim sevdiğimsin.

*

Sana kurban olduğum, sen mübarek sevdiğim.

Sen aşk`ların,

Sen sevda`ların,

Sen sultan`ların,

Sen hanım hatun`ların en lezzetlisi, en güzelisin.

*

Meğer sen dün´üm de de benim imişsin.

Haberim yok imiş, ahirete kadar da benim olacağından.

Meğer sevdiğim, sen doğmadan ve bende doğmadan, Allah seni bana, beni sana, kaderimizi çoktan hazırlamış, bizi birbirimize sevdalı aşık kütüğümüze yazmış.

Sen doğmuşsun dünyaya, bende doğmuşum dünyaya.

Seninde bebekliğin, çocukluk dönemlerin olmuş; benimde bebeklik, çocukluk bir yaşantım olmuş.

Büyüdük; bizde her sevdalı, aşık gibi, bir tesadüf üzeri birbirimizle kalabalık bir çarşıda karşılaştık; göz göze bakıştık. Durduğumuz o yerimizde donduk kaldık adeta. Dakikalar boyunca. Bakıştık göz göze, bakıştık göz göze hiç kıpranmadan olduğumuz yerimizde. Ve sonra, sen bana doğru bakışarak, bende sana doğru gözümüzü birbirimizden katiyen ayırmayarak, birbirimize doğru kucaklaşacakmışız gibisine yürüdük. Evet, birbirimize yakın yaklaştık; bir kenar duvar vardı, duvara bakmadan, hala göz göze bakıştığımız bakışlarımızı bölmeden duvara dayadık omuzlarımızı. Aramızda ki mesafe artık bir metre ya vardı, yada yoktu. Senin mis kokun burnuma geliyordu; bir an hem gözümü gözünden hala hiç ayırmadan mis kokan kokunu içime derin derin çektim; içimde oh dedim; hala o güzel gözlerine bakarak. Sanki bir an omuzlarımız artık biri birine değiverdi; sen bana sarılacak gibiydin geldi bana;  gözlerim hala o eşsiz eşi bulunmayan gözlerinde kaybolmuştu.

Biliyorum bu bakışların bana şıp aşık oluşunun bakışlarıydı. Biliyorum sanki bu bakışların beni çağırıyordu; gel sen benim hep hayallerimde hayal ettiğim sevdiğim, hem bu dünyada hem ahirette de aşığım olacak insansın diyordu.

Bakışların canlı canlı, gerçek sıcak sıcacık idi. Gözlerini gözlerimden bir saniye dahi hiç hiç ayırmadın. Sanki bana, gel sarıl, gel kucakla beni diyordun, sanki gel beni öp öp hiç bırakma diyordun.

Sen bana aşık, sevdalı, oldun; ben sana delicesine, hayatımı feda edercesine, canımı verircesine, sana taparcasına, ölürcesine sevdalı, aşık oldum; o an orada oracıkta. Sevdalandım.

Kimsin ? Neyin nesisin ? Kimlerdensin ? Nerelisin ? Soyun sopun kimdir ? Adın nedir ? Diye, hiç sormadan aklımı başından aldın güzelliğinle.

Sevdiğim sen Allah´tan bana hem dünümde, hem bugünüme, hem yarınlarıma, hem ahiretime hediyesin, emanetsin, özel yaratılmış özelim, eşsiz meleğimsin.

Sevdiğim ben seninle var olan bir var. Ne iyi ki de sen var imişsin dünyamda, hayatımda. Sen olmasaydın şayet; belki de bir ben olamayacaktım. Sevdiğim ben senin varlığının bir eseriyim, var isen var`ım ben, sen yok isen yok´um ben.

Sensiz bir dünyayı, bir yaşamı neyleyim. Sen olmazsan, acı çekerim. sen olmaz isen, kör olurum, topal olurum, halsiz, bitkin, yorgun, yoksul, fakir olurum.

Sen dün`ümün ter temiz günahsız kadınısın. Sen hem dün´üm idin, çünkü dün`ümden beri yarim, aşkım, canım, çiçeğim sevdiğimsin. Sen dün`ümde de bana ait, sen bugünüm de de, sen yarınım-yarınlarımda ve ahiretimdede bana ait, bana layık, bana benimsin.

Şöyle ki sevdiğim, bir tanem;

Hem dün´üm idin,

Çünkü dün`ümde hep seni sevdim.

Sen bugünüm`sün,

Çünkü bugün seninleyim; sancım, acım, derdim yok. Çünkü yanımdasın, kucağımdasın.

Şu an itibariyle gerçeksin. Yalan değilsin. Şu an, bu an ve hep benimsin benimsin.

Sen yarınımda da olacaksın hep hep. Ta dün´ümde de kendime demiştim ki, bu yarınlarıma yarınlarımda da canım canımsın olacak, damarlarımda akan kanım olacak olacaksın. Senden çocuklarım olacak, senden neslim çoğalacak. Sen hem dünüm idin, sen bugünüm idin, sen yarınımsın da; sen sonsuza dek, hep bende yaşayacaksın. Aşkınla, sevgin sevdanla, varlığınla sevinçten dolu doluyum sevdiğim, çünkü sen sevdiğimsin. Bıkamam, bıkmayacağım senden; seveceğim seveceğim.

Senden başkasına bakmam, senden başkası hayatıma girmek isterse şayet; def ederim başımdan. Çünkü benim bir dün´ümde olduğu gibi, bugünümde olduğu gibi, yarınıma ait bir aşkım, bir sevdam, bir meleğim, bir hatunum, bir gül çiçeğim var.

Mezarlarımız bile tek olacak sevdiğim.

Aynı mezara gireceğim seninle sevdiğim.

Ölümünde de senle öleceğim sevdiğim.

Ahiretim de de kolundan tutacağım, sana sarılacağım sevdiğim.

Ahiretim de de hiç hiç, asla asla vazgeçmeyeceğim, bırakmayacağım sevdiğim.

Aşk, sevda neymiş ? Sende tattım; senin yanında lezzetini aldım.

Aşkca kucaklamayı, aşkca sarılmayı senden öğrendim.

Ben seninim, sende benim sevdiğim.

Sen sevdiğim benim bebek tatlımsın.

Sen benim iki gözümsün.

Sen dilimdeki en iyi sözümsün.

Sen benim en iyi şiir´imsin.

Sen benim en iyi bestem`sin.

Sen benim şarkımsın.

Sen özgürlüğüm, nefesimsin.

Sen yağan en iyi yağmur`sun.

Sen doyamadığım en şirin güzel gözlümsün.

Sende mutluluk, hayat var.

Seninle huzur dolu hep hep, her saniye sevinçliyim.

Sen can´sın can, sende can var, beni ayakta tutan, bana kuvvet veren.

Sen yemek tadında tadından bıkılmayan bir hatunsun hatun.

Sen ilaç`ların en şifalısısın.

Sen bana lazımsın ya, lazımsın sevdiğim.

Sen çok muhteşem, çok mükemmelsin.

Seviyorum seviyorum. Doyulmayan eşsiz sevdiğim. Seviyorum seviyorum. Hiç yalan olmayan, tek gerçeğim, tek inandığım, tek güvendiğim. Seviyorum Seviyorum. Dün`den başlayan, bugün diyerek; yarınlarıma kadar, Ahiret`imde de hiç bitmeyecek olan sevdalım seviyorum seviyorum.

***************************     ***************************    ****************************


Söz-Şiir : " TACETTİN SARAÇ NACO " kendi yazarlık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı " TACETTİN SARAÇ NACO ' şiir, şarkı sözleri, beste, makale-deneme-yazı, eserleri. Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO ` ya aittir

( 2 Haziran 1996, Pazar, Almanya / Köln ) ...


twitter.com/tacettinsarac

instagram.com/tacettinsarac

www.nacomusic.com

www.facebook.com/tacettinsaracnaco    ( Resmi Fan Page / like me - beğen / Account / Paylaşım Platformu Profili )  .....


blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac

tacettinsaracnaco.blogspot.com  

...

...

( Sen Hem Dünüm İdin Sen Hem Bugünümsün Sen Hem Yarınımsın başlıklı yazı Naco tarafından 17.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.