BU GECE BİR ŞEHADET YOLCUSU ÇIKTI YOLUMA

Bu gece bir şehadet yolcusu çıktı yoluma... Ağlıyordu dünyaya değil belkide yarine ve yavrularına... Almıştı o gerçekten şehitliğin kokusunu... Belki de artık şehitti O...

     Eyy şehadet yolcusu!.. Yoluna kurban olayım!... Senin kurban olduğun o kutlu yolda, bende kurbaan olayım!..

    Her yüreğe nasip olur mu şehadeti hissetmek?  Ve herkese nasip olmaz, yolunda şehadet yolcusu görmek... 
       
        Eyy şehadet yolcusu!.. Sancısını mı yaşıyorsun kutlu yola ulaşmanın... Belki de şuan ömrün var... Daha devam eder yolculuğun...

     Doğarken yazıldı alnımıza ölümün vakti... Bu vakti gelmeyince kimse senden alamaz ki; 

     Eyy şehadetin kutlu yocusu!.. Soluyorsun yudum yudum şehitliği!.. Ama belki şimdi değil!.. Dediğim gibi...Aşkını düşürürmüş yaratan, şehitin yüreğine... O aşkla yaşar Allah'ta yok olurmuş şehidin ömrü bitmese bile... 

Ömür uzasa da şehadet yolcusunun,..  o hep koku saçarmış Peygamber sevdalılarının yollarına... Aşkı orda
bulurmuş yüreği alevlenenler... Yine bu yolda dinermiş köz tutmaya yüz tutmuş alevler....
     
     Aşkını düşürürmüş Allah vuslat yolcularının yüreklerine... Onlar ölümü bilmezlermiş!.., Korkmazlarmış...  mezarsızlıktan ve kefesizlikten bile... 

Yolda bulurmuş vuslat yolcuları birbirlerini... Onlar için tanınmak değil bilinmek ve onurlarıyla anılmak önemli...
       Şehadet yolcusunun vasiyetidir, bana bir fatiha oku... Vatan için nice yolcular onurla yol alıyordu... Sen uyurken ve suni zan beslerken şehide...

  O şehit onurunu ve vatanını korudu sadece dost olduğu Rabb'inin izni ile...

   Öyle ise sakın şehitlerle uğraşmayın!.. Gözünüzün idrak edemediği noktalara takılmayın!..

     Yoksa İlahi mizan kurulduğun da şehit çıkar karşına!.. Hesap vermeden erirsin utancından!.. Şehadet yolcusunun vasiyetiydi yoktu onun belli bir mezarı!.. 

    Zaten ne gerek vardı yeryüzünün kirletilmiş bağrında, bir adresin ne önemi vardı!.. Şehadet yolcusu!.. Kurbanlık koyun gibiydi yaktı yüreğimi!.. Bu acıyı kutsalca yürekte taşımak gerekli!.. Zira O bir şehitti belki de yoluma çıkmıştı kimbilir gizlice!.. 

Onun makberiymiş Peygamber kucağı!.. Onun içindir  dedi şehit aramayın benden bir makber!.. Benim makberim Rasulullah'ın  kucağı!..

      Eyy zifiri karanlıklarda beni acılara ve hayretlere düşüren şehit!.. Yolunu bana mı düşürdü Rabb'in?  O zaman vasiyetine,  vasiyetim!.. O Peygamber kucağında bana da aıyrr bir yer!..

  Eyy şehit uğruna canını verdiğin değerleri ve halimizi Rabb'e söyle... Söyle ki kurtuluruz belki bu fitnelerden ve gafletten!.. 
 Eyy şehit bizim sevdiklerimize ve ümmete de bir şefaat gönder!.. 

Vatanı için onurluca şehit olan vatan kahramanlarına saygılarımla Efendim...
( Bu Gece Bir Şehadet Yolcusu Çıktı Yoluma Vasiyetiydi Belki De Anlattıkarı Bana başlıklı yazı Eda Toprak tarafından 17.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.