Avrupa Parlamentosu "Sözde Ermeni Soykırımı" Tasarısını Onayladı. BASINDAN

Sözde Ermeni Soykırımı bu gün Avrupa Parlamentosunda yasa tasarısı olarak kabul edilmiş. Soykırıma uğrayan başta Anadolu halkı ve yetmişli yıllar seksenli yıllar arasında şehit edilen diplomatlarımızın kemikleri de sızım sızım sızlamıştır bundan sonrada sızlamaya devam edecek gibi görünüyor...



Hristiyan ve Yahudi dininde ki insanlar biz Müslümanlara karşı ne zaman ön yargılarından kurtuldular ki şimdi kurtulsunlar. Bunların gerçekten dost olan çok azını istisna olarak alıyorum. Yazık çok yazık. Bizler tarih bilimini her zaman el üstünde tuttuk millet olarak bundan sonrada bu düşüncemizde zerre değişiklik olmayacak bütün dünyanında bunu böyle bilmesini isteriz. Şimdi baksın bakalım bütün dünya biz mi ön yargılıyız yoksa onlar mı?



Tarih bilimine çok önem vermiş Mustafa Kemal Atatürk'ün bütün tarihle ilgilenen en üst düzeydeki bilim adamından en küçük tarih okuyucusuna kadar bildiği dünya çapında ki veciz sözüdür. ''Tarih yazmak tarih yapmak kadar mühimdir yazan yapana sadık kalmazsa değişmeyen hakikat insanlığı şaşırtacak bir mahiyet alır.'' der Gazi. Bu veciz cümleyi baz alarak doğruluğundan şüphe ettiğiniz bütün tarihsel olaylarda kilit açıcı bir cümle olarak kullanabilirsiniz. Ermeniler ve destekçileri bütün dünyanın gözünü boyamaya devam etsinler bakalım. Kim bilir o tasarıların parlamentolarda kabul edilmesi için ne paralar dönüyor? Hiç öyle aklıma geldi sesli düşüneyim dedim biraz. Oysa bizim ile Türk Milleti ile dost olmak çok da kolaydır.



O bize soykırım yaftasını yapıştırmaya kalkanlara defalarca gelin ortak bir komisyon kuralım ve tarafsız tarihçiler ile her iki ülkenin tarihçilerini de aramıza alarak olayları enine boyuna inceleyelim, Osmanlı Arşivlerini ve Ermeni Arşivlerini karşılıklı açalım incelesinler dedik. Biz mi ön yargılıyız onlara, yoksa onlar mı bize haddinden fazla ön yargılı ortaya çıksın, bunu da söyledik, ama onlar hiç dikkate almadılar bu çağrıları...



Eğer biz ön yargılı olsak Ermeniler ya da ülkemizde yaşayan başka ırktan ve başka dinden insanlara ne doğru düzgün ibadetlerini yapabilirler ne de sokakta doğru düzgün dolaşabilirler. Geçmiş dönemlerde münferit bazı olaylar olmuşsa da bunlarda bir şekilde toplumca iyi karşılanmamış ve olaylara sebebiyet verenler, birlik ve bütünlüğümüzü bozmaya çalışanlar gereken cezaları almışlardır.



Gidin bakın bakalım Ermenistan Cumhuriyetinde Yaşayan kaç tane Türk Vatandaşı var. Bir de gelin bakın bakalım İstanbul başta olmak üzere bizim diğer şehirlerimizde yaşayan kaç tane Ermeni vatandaşımız var ki bunların bir çoğunu da sosyal statüleri gayet yüksek bir şekilde kimini devlet memuriyetinde, kimini basında, televizyonlarda ve değişik yerlerde görüyorsunuz.



Değerli Bilim Adamı Profesör Dr.Yusuf Halaçoğlu'nun muhtelif eserlerinde Ermenilerin hemen hemen bütün tezleri bilimsel veriler ve kanıtlar ile çürütülmüş ve açığa çıkartılmıştır, ama kim okuyup da feyiz alacak onlardan, onların safsataları ve ön yargıları kendilerine yetmektedir belli ki. Ermenistan kendi iç dinamiklerinde Türk Düşmanlığını sürekli taze tutmak zorundadır, başka türlü davranmaya kalkanlar ya da onların aleyhinde ses çıkaranlar hemen bir şekilde aforoz edilir ve sesleri kesilir. Yani Sözde Soykırım ve Türk Düşmanlığı iç politikanın vazgeçilmez malzemelerindendir Ermenistan'da. Bizler onları tüm dünya çocuklarını davet ettiğimiz Mustafa Kemal Atatürk'ün çocuklarımıza armağan ettiği 23 Nisan Uluslararası Çocuk Şenliklerine çağırırız, onlarda Ermenistan'da ki İlkokul çocuklarını içeri sokarken Türk Bayrağına ayakları ile bastırıp öyle içeri alıyorlar bazı okullarda, sadece bu bile aramızda ön yargı bakımında ne kadar uçurumlar olduğunun göstergesidir. O zaman onları ön yargıları ile baş başa bırakıyor ve el insaf diyoruz el insaf. Güneş balçık ile hiç bir zaman sıvanmadı bundan sonrada sıvanmaz. Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 
( Hâlâ O Avrupa Birliğine Girmek İçin Bir Taraflarınızı Yırtın Bakalım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 15.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.