Mutsuz olmaya,ararsan milyonlarca sebep bulabilirsin ve bu dünyada kendini mutsuz hissetmeye modlamış milyonlarca insan var. Biliyorum sen de onlardan birisin ve ben de.. Biz aslında arasak mutlu olmaya da milyonlarca sebep bulabiliriz fakat mutlu olmak için bulduğumuz sebepler tatmin etmiyor mutsuz olmak için bulduğumuz sebepler kadar.. İnsanoğluyuz işte nankörlük kanımızda var.
  Yetinmeyi bilmiyoruz biz. Yetinmek kelimesi lügatımızda yok. Güzel bir işe sahip oluyoruz, mevkiimiz sürekli değişsin istiyoruz,daha çok para kazanalım istiyoruz, arabamız var daha iyi modelleri olsun istiyoruz, seviliyoruz daha çok sevenini,ilgi gösterenini istiyoruz, güzel şeyler oluyor daha güzeli olsun istiyoruz.. Sahip olduklarımıza şükretmesini bilmiyoruz ve bencillik kelimesinin sözlükteki anlamı olmaya hak kazanıyoruz sahip olduklarımıza sahip olamayan insanları düşünmeyerek. İnsanoğluyuz işte doyumsuzluk kanımızda var.
  

( İnsanoğluyuz İşte başlıklı yazı sbetur tarafından 15.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.