…//
Devrim söz değil eylemdir.
Mevcudu beğenmeyip değiştirmek, yerine beğenileni koymaktır devrim.
Devrim tesadüflerle oluşmaz, gelişmez, sonuca da ulaşmaz

Devrimci inancı bir projedir.
Alt yapısı insanlarla, toplumla birlikte kurulur.
Bunun içindir ki, devrimci yapacağı değişime salt kendisinin inanması yeterli değildir.
İnsanları dolayısıyla da toplumu bu konuda bilgilendirmesi, inandırması ve eyleme ortak etmesiyle ancak varılabilir istenilen sonuca 

Devrim eylemdir ama,
kırıp dökmeden, vurup öldürmeden,
mala cana zarar vermeden, başkalarının hak ve hukukuna zarar vermeden  yapılan eylemdir. 

Kurtuluş savaşı bu topraklarda yapılan en büyük ve en başarılı devrimlerden biridir.
Savaş sonrası yapılan;
Cumhuriyetin ilanı
yazıda devrimi, kıyafet devrimi, ölçü ve tartıda devrim, saltanatın ve hilafetin kaldırılması vb
devrimler salt Türk Devrimleri olmakla kalmayıp, 2.ve 3. Dünya ülkelerine de örnek teşkil etmiş devrimlerdir.

Bundan başka, bu ülkede devrim yapmak niyetiyle yola çıkmış kişi ve guruplar da olmuş ama, projelerini sağlam yapamadıkları, toplumu ikna edemedikleri ve  devrimin alt yapısını oluşturamadıklarından yarı yolda nefessiz kalmışlar, devrimi gerçekleştirememişlerdir.

Türkiye’ de ve dünyada büyük devrimlere imza atan ender insanların en başında ATATÜRK gelmektedir.
En büyük devrimcimiz Atatürk ve  onun önderliğinde yapılan Türk Devrimleridir.

Demokratik, laik, sosyal bir hukuk devleti olan Türkiye Cumhuriyetini bu günlere taşımış olan devrimlerin, gelişen değişen dünya ve ülke koşulları ihtiyaçlarına uygun olarak daha da geliştirip, destekleyerek ilerilere taşımak, ülke insanları olarak hepimize  düşen en önemli  görevdir elbette…

Devrim söz değil, eylemdir …


*muzaffer yıldırım
( Devrimci başlıklı yazı Muzaffer 45 tarafından 15.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.