Çiçekler yavaş yavaş solmaya başlamış, kuşlar göç yerlerini seçerken kırmızı menekşeye kondu “KELEBEK” ve son nefesini, kanat çırpmasını bitirip yavaşça kapadı ruhunu tüm evrenin güzelliklerine bir daha açmamak üzere Renkli bir kelebekti mavi ve beyaz karışımıydı, siyah benekleri ona güzellik katıyordu ,fakat işin kötü tarafı 3 günlük ömrünün sadece 1 gününü yaşamıştı. Belki o 2 günde bir çiçeğe aşık olacak o çiçekten hiç ayrılmayacak ve son kanat çırpışını yapıp huzurlu bir uyku çekecekti Kelebek…
Ama o tırtılken de böyleydi her zaman işini önce bitirir erken yorulur ve herkesten önce yalnızlığa mahkum olurdu sonuçta o bizim “KELEBEK” Diye adlandırdığımız Ada idi
Kelebek kadar narin bir o kadarda güzeldi fakat tek bir suçu vardı oda gözlerini herkesten önce bu dünyaya kapamak ve inadına tutunup bir daha açmamak ya da açamamak bu dünyada olduğu gibi yalnızlığa mahkum bir o kadarda sevecen bir kelebekti o tek suçu bu dünyaya erken veda etmek ve tamamıyla yok olmak…
"wattpad kelebek hikayesidir devam edecektir..."

( Kelebek başlıklı yazı Grassgreen tarafından 13.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.