Ne Vakit Sokağından Geçsem

Ne vakit sokağından geçsem, sokağın evine giden yolu hiç bitmesin istiyorum. Kederle beslenmiş ruhumu hayalinle süslüyorum. Balkona çıkarsın diye ne çok beklediğim bilemezsin balkon diplerinde. Yağmur çamur demeden, umudumu yitirmeden...

Ne vakit sokağından geçsem, içimde efsunlu bir huzur oluyor. Kokun yayılıyor sokağa. Kokunu içime çekiyorum her nefeste. Seni görmeden geçen her günümü asıyorum darağacında. Ölü gecelerim kâbusum oluyor katilim.

Ne vakit sokağından geçsem, beni görmezden gelişin geliyor aklıma. Acı bir ilmek olup dolanıyor boynuma. Karanlıkları alırım koynuma. Gittiğim her yol sana çıkıyor. Bir sende çıkmaz sokaktayım.

Ne vakit sokağından geçsem, kendimden geçiyorum. Yürüdüğün yol oluyorum. Bedenimde ayak izlerin, jilet kesiği yaralarım oluyor dudakların. Dizlerimde çimen kokusu... Her anımda özlüyorum seni. Annesine ihtiyaç duyan bir bebek çaresizliği ile...

Seni seviyorum.
( Ne Vakit Sokağından Geçsem başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 1.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.