Ölüm haberi duyunca etkilenmeyen insan olamaz sanırım. 

Uzun zamandır etkilenmenin ötesinde bir ölüm anı yaşadım göz göre göre ve elimden hiç bir şey gelmedi. 

En acıtan yanı da bu olsa gerek. Dört harf, iki hece ö-lüm.! 

Bir nefes ötesi, bir an sonrası, belki de yaşanılan en güzel anın bitiş noktası ne yazık ki! 

Müsaade alarak gelen bir ölüm yoktur.

 Madem bu kadar âni, bu kadar gerçek,

 zaman-mekân, genç-yaşlı, güzel-çirkin, iyi-kötü, zengin-fakir tanımıyor, 

peki bizler niye ölümü bu kadar uzak görüyor,

 hayatı hep hiç ölmeyecekmiş gibi soluksuz yaşıyoruz ve yaşamı gerçek anlamda ciddiye almıyoruz. 

Hayatı gerçek anlamda ciddiye alan insanlar gibi yaşamak aslında bizim elimizde. 

O halde gelin! “Hiç ölmeyecekmiş gibi bu dünyaya ve yarın ölecekmiş gibi ahiretimize çalışalım”. 

Hep iyi, ahlaklı, gösterişsiz, dürüst, saygılı  ve sevgili insanlar olarak 

(insanlığın) gereği olan güzel hasletleri bünyemizde toplayalım. 

Allah bize Hataların kırgınlıkların sevinçlerin gözyaşların ve başarıların hepsi sana bakıyor. 

Hataların arkandan gülüyor. O an anlıyorsun hataların insana hayatı öğrettiğini, 

bir ayna gibi her şeyi açıkça gösterdiğini görmesini bilene.!. 

“Ben beni kıranları kırdım oh olsun.” Deyip ilk hatanı yapıyorsun. 

Onlar da beni kırmıştı.” Deyip kendini avutmaya çalışsan da ilk yalanını kendine söylemekten kaçamıyorsun. 

“İntikam alma zamanım geldi” diyorsun böbürlenerek. 

İyi de, kimden ve niye? Ailenden mi,dostundan mı? 

Onların acı çekmesini istemek, onları kırmak senin intikamın ise; sen yanlış yoldasın arkadaş.! 

İş işten geçtikten sonra pişman olsan da kim duyar senin ağlamaklı feryatlarını. 

Belki sen bile duymuyorsun dur kendi iç çığlıklarını.

Öldükten sonra pişman olsan ne, olmasan ne? Gazan mübarek ola, yaşarken kırdın onları bir kere. 

Sen mutluluğu sen uyumu sen paylaşmayı beceremiyordun. 

Yakışmıyordu sana mutluluk ve dürüstlük çünkü. 

Göçüp gidiyorsun bu hayattan şimdi. Git! Ama arkana bakmadan git! 

Geri dönüşün yok artık. 

Bir selam yolla bakalım incitip kırdıklarına ve hayata.!!!

 
Ayser ÖZBAKIR
( Bir Selam Yolla Bakalım Hayata.! başlıklı yazı AyserÖZBAKIR tarafından 29.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.