Yazının adına merhem koydum.yazmak içimdeki boğucu çözümsüzlüklere deva gibi.düşünmek için yazmak yada yazmak için düşünmek yada düşündüğümü yazmak.inandığımı yazmak, inanmadığımı yazmak ve yaşadığımı ve yaşamak istediğimi, yaşayamayacağımı bildiklerimi yazmak.. Belki yakarım diye yazdıklarım var.belki ölmek üzere iken bir bavula doldurup güvendiğim bir dostuma teslim edeceğim yazılar.bir kitap çıkartırsan ilk Kitabı'nı bana göndereceksin diyenler için yazıyorum belki.anlamak anlaşılmak anladığımı yazmak anlamadığımı yazmak.

Yazmak bir dost.

Yazmak bir sızı..
Ince sızı.. Yazmak yanmak
Yazmak yangını söndürmek.

Yazmak hastalık gibi
Yazmak Hastalığın şifası.. Yazmak can sıkıntısı
Yazmak gideren sıkıntıları

Yazmasak okuyamazdık
Okuyamasaydık yazamazdık.. Yazmak konuşmaktan iyi bazen,
Yazmak konuşamadığımı yazmak bazen.. Yazmak bir alev topu 
Yazmak uçsuz okyanus 
Yazmak bulut 
Yazmak yağmur 
Yazmak bir kış günü
Bir sonbahar 
dört mevsim 
Yaz yaz!
Anlasanda anlamasanda anlaşılsanda anlaşılmasanda.
İçinden gelsin yeterki.
Yaz içindekini
Yaz huzurunu 
Yaz umudunu 
Yaz acını
Yaz mutluluğunu..

 

( Yazmak Bir Dünya.. başlıklı yazı Albayır tarafından 29.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.