Hayatımızın her anında farklı kimliklerle karşımıza birçok insan çıkar ve her seferinde onları farklı maskeler eşliğinde görürüz. Aynı kişiler farklı sözler ve değişik düşünceler hepsi maskelerin ardına saklanmış yüzlerin hikâyeleridir.Her an farklı bir maske altına saklanarak faklı rollere bürünürler. Söylenen sözler her maskede değişse de amaç hep aynıdır. Her oyunun senaryosu aynı hikâyeyi işaret etmektedir.

Her senaryoda yazan hikâye aslında insanların düşüncelerinde canlandırdıkları ve olmasını istedikleri fikirlerin hayata geçirmektir. Düşünceleri hayata geçirmek adına, her seferinde farklı bir maskeyle farklı rollere bürünürler. Burada önemli olan taktığın maske değildir, çünkü her maskede amaç aynıdır. Peki, neden kendi düşüncelerimizi hayata geçirmek uğruna her seferinde farklı maske takıp, farklı rollerde oyunumuzu sergiliyoruz. Çıkarsak maskeler artık hayata maskelerle değil de kendi benliğimizle baksak, her düşünceye bizim düşüncemizmiş gibi saygı gösterip, o düşüncenin de olma ihtimalinin bizim düşüncemiz kadar olduğunu kabul etsek. Hayata artık maskelerle bakmaktan vazgeçsek, düşünceler bencilliğinden kurtulup, hoş görü zihniyetini maskesiz göğüslesek. Takındığımız her rolün taktığımız her maskenin bize ve etrafımızdaki insanlara zarar verdiğinin farkına varsak. Bu bencillikle insanları üzdüğümüzü ve mutsuzluğu hep yanımızda dolaştırdığımızı kabul etsek ve hayata mutsuzluğun gölgesinde değil de, mutluluğun ışığı altında baksak. Hayatı kendi düşünce bencilliğimizde değil de yaşanası değeler özgürlüğünde yaşasak.

Çıkarın maskeleri yaşayın hayatı hoşgörünüzle ve mutluluklarınızla. Kaptırmayın kendinizi bencilliğe ve mutsuzluğun gölgelerine. Bakın aya ve ayın ışığında mutluluğu yakalayın. Güneşe dönün maskelerinizi çıkarıp güneşin ışığını yaşayın. Yaşayın hayatı mutluluklarla çıkarın artık maskeleri. 

( Maskeleri Çıkarın başlıklı yazı Tolga Polat tarafından 29.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.