----------------------

...................................


İnsanına dair aşk yakarda geçer iki yürek bir olunca!
Aşk nedeni ne olursa olsun onun etrafında dolanır durursun hep dolanırsın, yüreğin yanar gittiğin soluduğun yerde onu yaşarsın kendinden... o senden hiç ayrılmaz, yakınlaşmak istersin yanında hayalini de göremezsin, gerçekle bağdaşılmaz... aşk yakar dokunmak istersin gerçekleri yoktur, hayalinde canlandırırsın, yanar köz olursun ...takılır kalır ruhun, öbür ruhda gezdirirsin bedenini bir boşlukta ... aşk yakar özlediğin yoktur... biran gözlerin takılır  gözlerine gerçeği yoktur,  hayali filim perdesi gibi gelir geçer... aniden bir kopukluk başlar...  hayalinden,  kalbinden dersin keşke hiç bitmese bu filim!!!....
Baştan yine baştan sararsın filim gibi gün boyu,  gece gündüz onun yangınları yakar  bukezde hepten.... çaresizce bekleyişlerinde bir umutla, oysa aşk... yakar delerde geçer iki bedende!..  Sonuç ne olursa olsun biter harı.... közü iki yürekte   el ele vererek umman denizlerinde.... delice rüzgarına savurur ... yosun dalgaları arasında,  coşarcasına sevinç  çığlıkları atarsın!..  Özgürlüğünü doğru uçarsın adeta *ayağını .....*yerden kesen işte o "aşktır!!.. *Titretir seni .. *bedenini,  elinde olmadan ..buda doğaldır!..  *İnsanız her İnsanda bunu böyle yaşar!!...
Doğadayız herhalde *beton kitlesi değiliz bizler *canlı *ruhlarız o zamanda her ruhda bu dünyada sevgiyi,  sevilmeyi , insani duygularla yaşamayı tadar neticede aşk varsa hayat devam ediyordur!!... Yoksada onu orada bırakırsın,  fazlacada efor harcarsanda olmayacaksada amin demiyeceksin...  kendi halinde zorlada güzellik olmaz.. fazlacada gitmezsin üzerine orada kapanır... Demeki olmayacak   rüzgarında yelinede kapılmamak gerek.. aşk fedakarlıktır birlikte yürmektir sonuç ne olursa olsun birlikte el ele açık denizlerin ortasında yüzerek  dalgalarla boğuşmaktır hiç zamanın onlar için bitmemesine iki çift gözün bir an bir birine kayması gibidir aşk yürekten gözlere olan temasla biranda şimşek çaktıran  gök yüzünde buharlaşan yağmur bulutları olup yeryüzüne yağan iki "aşığın sırım sıklam ıslanması gibidir "yürekten "yağmak har olan közlerini söndürmek için iki bedende son bulan insana dair yaşanan en içten samimi duygulardır, insanı duygulardır! "Aşk öyle bir şeydir "ateş "çemberi gibidir  her daim etrafında dolanır durursun seni nekadar yaktığını anlamazsın bilene onun büyüsüne doğru yol alırsın gidersin  seni sellerine kaptırsa bilene hiç tınmazsın gerçek sevgide varsa aşk o zaman aşktır .. aşk oyalanmak istemez aşk o zaman aşktır... aşk ataş gibi köz olur sönmez yüreği yakarda geçer....
İnsanına dair yaşanılandır. aşk yürekte köz olan sönmeyen bir ..ataş ... çemberidir... A
şk o zaman aşkdır İnsana dair yaşanandır ... AŞKKKkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!...

"Dönüş Korkmaz"Wederath'dan    26.03.2015...


( İnsanına Dair Aşk Yakarda Geçer İki Yürek Bir Olunca! başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 26.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.